سه شنبه، 20 اسفند 98 - 12:35

 

 

 

وزیر جوان با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران  از اختیار گذشتن صد گیگ اینترنت رایگان تا پایان سال به مشترکین اینترنت ثابت خبر داد. اینروزها که اکثر مردم در خانه ها به خودقرنطینگی مشغول هستند و استفاده ی زیادی از اینترنت دارند آذزی جهرمی با این هدیه قصد کمک رسانی به مردم و کاهش هزینه های اینترنت مشترکان داشتند.سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  گفت : طبق درخواست و ابلاغیه آقای آذری جهرمی، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای تمامی تلفن‌های ثابت، TD-ASL مبین نت و ایرانسل از فردا فعال خواهد شد.وی افزود : این حجم رایگان برای مودم‌های ثابت است و فردا به صورت اتوماتیک فعال می‌شود.تمامی مودم‌های ثابت و شرکت‌های‌ ارائه دهنده ای دی اس ال خانگی شامل این طرح می‌شوند.

پس از فعالسازی برخی کاربران موضوعی را در فضای مجازی مطرح کردند . برخی شرکتهای اینترنتی پس از فعالسازی صد گیگ کرونایی ، اینترنت کاربران را نه از این هدیه ، بلکه از حجم خود کاربر کاهش میداند.پس از پیگیری کاربران ، به آنها اعلام شده است که برای استفاده از صد گیگ اینترنت کرونایی ، بایستی ابتدا حجم خریداری شده ی خود را استفاده کنند تا سپس بتوانند از این هدیه رایگان بهره مند شودند. بسیاری از کاربران با گلایه مطرح کردند که چه دلیلی دارد برای استفاده صد گیگ اینترنت که مهلت آن تا پایان اسفند و ده روز است ، حجم خریداری خود که گتهت تا ماه های آینده فرصت دارد را مصرف کنند ؟!!!!!!!

 

نحوه فعال سازی این بسته 

نحوه فعال سازی ۱۰۰ گیگ نت برای مشترکین شاتل: برای فعال‌سازی بسته ترافیک رایگان ۱۰۰ گیگابایتی ابتدا به صفحه‌ی «کد تخفیف» در پورتال مای‌شاتل مراجعه کنید. کد تخفیف را در پایین صفحه دریافت و کپی و در بالای صفحه اعمال کنید. بسته‌ی ترافیک روی سرویس شما فعال می‌شود.

مشترکین آسیاتک میتوانید با مراجعه به پرتال خود بسته ۱۰۰ گیگ اینترنت خود را فعال کنید،

مشترکین پارس آنلاین هم بصورت خودکار این بسته برایشان فعال شده و نیازی به فعال سازی نیست.

مشترکین مخابرات هم هنوز فعال نشده و تا فردا بصورت اتوماتیک برای آن‌ها فعال خواهد شد.

مشترکین اینترنت ثابت TD-LTE ایرانسل هم هدیه ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال، از فردا برایشان فعال خواهد شد.

مشترکین اینترنت “های وب” هم از هم اکنون با مراجعه به تب “کد‌های تخفیف” در آخر فهرست می‌توانند ۴۰۰ گیگ اینترنت ۱۳ روزه را مشاهده کنند (۴۰۰ گیگ اینترنت داخلی برابر با ۱۰۰ گیگ اینترنت بین الملل)

مشترکین TD-LTE مبین نت هم مانند سایر شرکت های ارائه دهنده این هدیه را دریافت خواهند کرد.

 

 

logo-samandehi