دوشنبه، 01 شهریور 95 - 04:25

 

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: برای رفاه حال شهروندان اصفهان ایستگاه‌های ثبت‌نام کارت ملی هوشمند به ۵۴ ایستگاه افزایش یافت و در آینده نیز مقرر شده ۱۸ ایستگاه دیگر اضافه شود.

۱۳۹۴۰۸۰۹۰۹۲۳۵۳۴۵۶۴۱۹۴۱۴

سعید رجالی ظهر امروز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار اصفهان در حاشیه افتتاح ۸ پروژه عمرانی و خدماتی پست استان اصفهان اظهار داشت: پروژه‌های کلبه الکترونیک، بازسازی و نوسازی ناحیه پستی لاله، دفترهای پست آزادگان و شهر هرند، توسعه ایستگاه‌های کارت هوشمند ملی، راه‌اندازی نرم‌افزار یکپارچه مبادله پستی، بهره‌برداری از سامانه همراه نامه‌رسان و اتمام فاز نخست اجرای طرح ملی GNAF به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به به طرح کلبه الکترونیک افزود: این کار با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.ekolbeh.ir از خدمات آن استفاده کنند.

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان اینکه بازسازی و نوسازی ناحیه پستی لاله در مساحتی بالغ بر ۲۲۰ مترمربع انجام شده است، تصریح کرد: در همین راستا بازسازی و نوسازی دفتر پست آزادگان با مساحت ۳۰۰ مترمربع و دفتر پست هرند با مساحت ۱۱۰ مترمربع نیز انجام شده است.

وی پیرامون توسعه ایستگاه‌های کارت هوشمند ملی خاطرنشان کرد: در همین راستا برای رفاه حال شهروندان استان ایستگاه‌های ثبت نام کارت ملی هوشمند به ۵۴ ایستگاه افزایش یافت و در آینده نیز مقرر شده ۱۸ ایستگاه دیگر اضافه شود.

رجالی با اشاره به پروژه توسعه و راه‌اندازی نرم‌افزار یکپارچه مبادله پستی در ۳۴ نقطه مبادله استان اصفهان بیان کرد: این نرم‌افزار در راستای ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به مشتریان، برخورداری حداکثری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندهای تجزیه مبادلات و توزیع و اصلاح روال‌های پستی پیاده‌سازی شده است.

وی گفت: این سیستم نرم‌افزاری بیش از ۱۰ زیر سیستم و نرم‌افزار جزیره‌ای موجود در نقاط تجزیه مبادلات و توزیع به همراه بانک‌های اطلاعاتی پراکنده را تجمیع و یکپارچه‌سازی کرده است.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به بهره‌‌برداری از سامانه همراه نامه‌رسان افزود: این سامانه با استفاده از گوشی‌های هوشمند جهت بهبود در کارایی فرآیند توزیع مرسولات پستی و با هدف ارتقای رضایت مشتریان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه با استفاده از سامانه همراه نامه‌رسان مشکلاتی از جمله بایگانی‌های سنتی و استفاده از دفاتر ثبت و دریافت رسید دستی از گیرنده برطرف شده است، تصریح کرد: این سامانه سبب صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، ملزومات و تعمیرات سخت‌افزاری، چاپگرها و ایجاد سرعت بیشتر در تحویل مرسولات به نامه‌رسان و گیرنده مرسوله می‌شود. در همین راستا سامانه هوشمند همراه نامه‌رسان در ۳۴ نقطه مبادله استان اصفهان راه‌اندازی و روی گوشی‌های همراه ۲۸۵ موضع استان نصب شده است.

رجالی پیرامون اتمام فاز نخست اجرای طرح ملی GNAF و شروع پیاده‌سازی طرح استعلامات میان دستگاهی بیان کرد: این پروژه از طرح‌های کلان ملی بوده و به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از سوی دولت به تصویب رسیده است. این طرح در قالب ۳ بخش کدپستی، پروژه مدیریت نشانی مکان محور و سیماک دنبال خواهد شد.

logo-samandehi