سه شنبه، 19 شهریور 92 - 01:52
آیفون 5

 

آیفون 5

آیفون ۵

آیفون ۵ یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند شرکت  اپل در دنیا، دارای لوازم جانبی عجیب و البته پیشرفته ای است. برخی از این لوازم در اینجا معرفی شده اند.

فیول (Fuel) کوچکترین شارژر گوشی هوشمند در جهان است. این شارژر از تکنولوژی سلول های مایکرو بهره می برد و فقط در مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه باتری موبایل را به طور کامل شارژ می کند. قیمت این شارژر ۹۹ . ۲۴ دلار اعلام شده است.

 کوچکترین شارژر گوشی هوشمند

کابل نورانی Ventev’s برای هر مدل از گوشی های هوشمند آیفون کارایی دارد. این کابل دارای رنگ های مختلفی است و هرگز گره نمی خورد!  کابل Ventev’s هم یکی از کوچکترین شارژرهای آیفون ۵ محسوب میشود . قیمت  اعلام شده برای آن ۲۵ دلار است.

گوشی های هوشمند آیفون

مکعب های صوتی ماتریکس دارای بلندترین صدای اسپیکر در چنین حجم کوچکی است. بدنه آلومینیومی آن بسیار مقاوم و مستحکم است و در رنگ های مختلفی به فروش می رسد. قیمت این حسگرها  ۹۹ . ۴۹ دلار می باشد.

مکعب های صوتی ماتریکس

سنسور محیطی Lapka’s به کاربر اجازه می دهد با کمک گوشی آیفون به بررسی و تحلیل عوامل محیطی بپردازد. به عنوان مثال می توانید یکی از قسمت های کوچک این سنسور را جدا کرده و به گوشی آیفون خود بچسبانید تا متوجه شوید گوشی هوشمند آن تا چه حد با محیط سازگاری داشته و سازگار با محیط زیست است. قیمت ۲۰۰ دلار برای این سنسور در نظر گرفته شده است.

سنسور محیطی Lapka's

بدنه Sipigen Slim Armor یک محافظ قدرتمند و در  عین حال باریک برای گوشی های آیفون است . استفاده از این قاب جانبی گوشی هوشمند شما را کاملا در برابر انواع ضربه ها  ایمن می سازد و ۹۹ . ۲۴ دلار  قیمت دارد.

بدنه Sipigen Slim Armor

Vamp یک قطعه کوچک است که اسپیکرهای بزرگ و قدیمی شما را بار دیگر کارآمد می سازد . این قطعه بر روی اسپیکرهای بزرگ گذاشته شده و آن را وایرلس می کند. به این ترتیب گوشی آیفون می تواند انواع موسیقی را از طریق همین اسپیکرهای بزرگ پخش کند . قیمت آن  ۷۰ دلار می باشد.

Vamp

Mophie دستگاه کوچکی پر شده از هوای فشرده و یا هلیوم فشرده است که می تواند در مواقع ضروری و اتمام شارژ باتری آیفون به کمک شما بیاید. بسته پر شده از هلیوم ۹۵ . ۷۹ دلار و بسته پر شده از هوا ۹۵ . ۹۹ دلار قیمت دارد.

Mophie

شارژر اتومبیل Tylt به شکل یک دستبند طراحی شده است. این شارژر به طور همزمان دو گوشی آیفون را پشتیبانی می کند . قیمت ۹۹٫ ۲۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

شارژر اتومبیل Tylt

سنسورهای Cube به بررسی موقعیت محیطی در فضاهای سربسته می پردازد. این سنسور دمای هوا ، میزان آلودگی های صوتی و حتی دیگر عوامل آزار دهنده محیطی را اندازه می گیرد و به کاربر برای رفع آنان هشدار می دهد. بسته ۲ تایی Cube 249 دلار قیمت دارد.

سنسورهای Cube

صفحه مغناطیسی MOS برای آن دسته از کاربران طراحی شده است که انواع گجت های خود را بر روی میز کار قرار می دهند.  این صفحه مغناطیسی تمام کابل ها را بر روی خود جمع می کند و از پراکنده شدن و گره خوردن آنان جلوگیری به عمل می آورد. قیمت  آن ۹۵ . ۱۹ می باشد.

صفحه مغناطیسی MOS

logo-samandehi