چهارشنبه، 04 مرداد 96 - 12:37

 

نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری ICS 2017 که از ۱۳ تا ۱۵ مرداد ماه در اصفهان برگزار می‌شود، فراخوانی برای حضور استارت‌آپ‌هایی که در حوزه شهری فعالیت می‌کنند منتشر کرده است.زمینه‌های مورد پذیرش شامل آموزش‌های شهروندی، خدمات شهری، مشارکت داوطلبانه، شبکه‌های شهروندی، گردشگری، مکان مبنا، هواشناسی، پارکینگ، ترافیک، اینترنت اشیا و حمل‌ونقل شهری است.

در این نمایشگاه که پاویون استارت‌آپ‌های فناوری در حوزه مدیریت شهری و شهروندی با نامStarTeX  برپا خواهد شد، مسیر حمایتی از استارت‌آپ‌های پذیرفته شده نیز اعلام شده است.

بر این اساس، استارت‌آپ‌هایی که در نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری ICS 2017 پذیرفته شده‌اند، امکان حضور و پذیرش رایگان دارند. همچنین امکان برگزاری جلسات B2B  با شرکت‌ها و سازمان‌های حمایت‌کننده و جلسات اختصاصی ارائه به سرمایه‌گذاران مدعو نیز برای آنها فراهم خواهد بود. امکان مذاکره مستقیم با مدیران شهرداری‌های حاضر و مدعو درباره عرضه و جلب مشارکت شهرداری‌ها از دیگر امکاناتی است که در اختیار استارت‌آپ‌های حاضر قرار می‌گیرد. اقامت و اسکان استارت‌آپ‌های پذیرش شده نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است.

در این نمایشگاه استارت‌آپ برتر براساس داوری و امتیازدهی شورای سیاستگذاری جایزه‌ای به مبلغ ۳۰ میلیون ریال دریافت خواهد کرد. استارت‌آپ‌‌های حاضر همچنین می‌توانند از خدمات مشاوره در زمینه توسعه استارت‌آپ استفاده کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Http://Icsstartex.isfahan.ir مراجعه کنید.

logo-samandehi