چهارشنبه، 15 بهمن 93 - 07:53

 

حسین کشایی

حسین کشایی مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان از تعداد ۹۹۰ پروژه و طرح آماده افتتاح برای دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۶۷۷ میلیارد ریال خبر داد.به گزارش اداره روابط عمومی، حسین کشائی نائب رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان اظهار داشت: تعداد طرح‌ها و پروژه‌های مخابراتی قابل بهره‌برداری به مناسبت دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۳ استان اصفهان ۹۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۷۷,۹۵۴ میلیون ریال می‌باشد.

حسین کشایی با اعلام این خبر افزود: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در یک مقایسه آماری میان استان‌های کشور، شرکت مخابرات استان اصفهان را با ۹۹۰ پروژه و طرح آماده افتتاح برای دهه فجر امسال، بعنوان نخستین استان در تعداد پروژه‌ها اعلام کرد.

وی تصریح کرد: کاظم ابراهیمی اعلام نموده که استان اصفهان با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان، بیشترین سرمایه‌گذاری را برای افتتاح پروژه‌های دهه‌ی فجر انجام داده است.گفتنی است در تعداد پروژه‌های قابل افتتاح برای دهه‌ی فجر، رتبه های دوم و سوم پس از اصفهان ۴۶۵ و ۳۵۸ پروژه قابل افتتاح دارند .مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: تعداد ۹۹۰ پروژه و طرح آماده افتتاح استان اصفهان شامل ۳۱ پروژه مرکزسوئیچ (نصب-توسعه)، ۳۳۲ سایت BTS ، ۱۴۴ پروژه فیبرنوری، ۱۰۷ پروژه دیتا و ۳۷۶ پروژه‌ی دیگر شامل ساختمان، GSM-WLL ، روستایی، رادیو، WLL ، دکل، تلفن همگانی و…. است.

وی پروژه‌های قابل بهره‌برداری به مناسبت دهه فجر را به تفکیک شهرستان، ۴۰۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ هزار و ۶۸۵ میلیون ریال در شهرستان اصفهان و ۳۰ پروژه با سرمایه گذاری ۲۷ هزار و ۳ میلیون ریال در مراکز تابعه اعلام کرد.

کشایی اظهار داشت: میزان ۱۸ پروژه در شهرستان آران و بیدگل با هزینه‌ی ۹ هزار و ۴۲۹ میلیون ریال، ۲۵ پروژه در اردستان با هزینه کرد ۱۰ هزار و ۵۰۳ میلیون ریال، ۴ پروژه در بادرود با ۲هزار و ۹۰۷ میلیون ریال اعتبار و ۱۷ پروژه در برخوار با اعتبار ۷ هزار و ۳۹۲ میلیون ریال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر انقلاب است.

وی افزود: همچنین در شهرستان تیران ۷ پروژه با اعتبار ۹,۳۰۰ میلیون ریال، چادگان ۸ پروژه با  ۲,۹۹۶ میلیون ریال، خمینی شهر ۸۷ پروژه با ۳۹ هزار و ۴۷ میلیون ریال، خوانسار ۵ پروژه با ۷۱۳ میلیون ریال و شاهین شهر و میمه ۲۹ پروژه با ۲۹ هزار و ۸۵۰  میلیون ریال اعتبار در ایام الله دهه‌ی فجر بهره برداری خواهد شد.

حسین کشایی بیان داشت: شهرستان خوروبیابانک، دهاقان و سمیرم نیز هر کدام با ۲ پروژه قابل افتتاح به ترتیب با ۲۰۱، ۱۳۸ و ۷۴۳ میلیون ریال اعتبار در این ایام افتتاح خواهد شد.
شهرضا با ۳۰ پروژه‌ در قالب ۲۸ هزار و ۶۱۳ میلیون ریال سرمایه‌گذاری، فریدن با ۶ پروژه و ۸,۴۶۴ میلیون ریال اعتبار، فریدونشهر با ۴ پروژه و ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار و فلاورجان با ۱۷ پروژه در قالب ۷هزار و ۸۷۳ میلیون ریال اعتبار نیز در لیست پروژه های قابل افتتاح قرار دارند.

شهرستان های فولادشهر، کاشان، گلپایگان و لنجان نیز به ترتیب با ۹، ۱۲۳، ۱۳ و ۲۵ پروژه و با اعتبار سرمایه گذاری ۷,۲۸۰ ، ۴۳,۳۰۸ ، ۸,۶۰۹  و ۲۷,۴۹۵ میلیون ریال نیز در ایام مبارک دهه فجر برنامه افتتاحیه دارند.

در شهرستان های مبارکه، نایین، نجف‌آباد و نطنز نیز به ترتیب افتتاحیه ۲۱، ۵، ۸۳ و ۱۰ پروژه را در ایام خواهند داشت و سرمایه گذاری در هر کدام از این شهرستان ها به ترتیب ۹,۷۷۸  ، ۱۴,۳۷۵  ، ۳۲,۶۹۵  و ۲,۷۰۶ میلیون ریال است.

ردیف نام شهرستان تعداد پروژه و طرح های مخابراتی میزان سرمایه‌گذاری (میلیون ریال)
۱ اصفهان ۴۰۹ ۳۴۵۶۸۵
۲ اداره تابعه ۳۰ ۲۷۰۰۳
۳ آران و بیدگل ۱۸ ۹۴۲۹
۴ اردستان ۲۵ ۱۰۵۰۳
۵ بادرود ۴ ۲۹۰۷
۶ برخوار ۱۷ ۷۳۹۲
۷ تیران ۷ ۹۳۰۰
۸ چادگان ۸ ۲۹۹۶
۹ خمینی شهر ۸۷ ۳۹۰۴۷
۱۰ خوانسار ۵ ۷۱۳
۱۱ شاهین شهر و میمه ۲۹ ۲۹۸۵۰
۱۲ خور و بیابانک ۲ ۲۰۱
۱۳ دهاقان ۲ ۱۳۸
۱۴ سمیرم ۲ ۷۴۳
۱۵ شهرضا ۳۰ ۲۸۶۱۳
۱۶ فریدن ۶ ۸۴۶۴
۱۷ فریدونشهر ۴ ۸۵۰
۱۸ فلاورجان ۱۷ ۷۸۷۳
۱۹ فولادشهر ۹ ۷۲۸۰
۲۰ کاشان ۱۲۳ ۴۳۳۰۸
۲۱ گلپایگان ۱۳ ۸۶۰۹
۲۲ لنجان ۲۵ ۲۷۴۹۵
۲۳ مبارکه ۲۱ ۹۷۷۸
۲۴ نایین ۵ ۱۴۳۷۵
۲۵ نجف آباد ۸۳ ۳۲۶۹۵
۲۶ نطنز ۱۰ ۲۷۰۶

 

 

logo-samandehi