شنبه، 26 تیر 95 - 11:39

 

مهندس وحید حیدریان با اعلام این خبر افزود: این سازمان در سال گذشته با هدف افزایش اعتماد و ارتباط اثربخش بین مشتریان و شهرداری، اقدام به راه اندازی “مدیریت امور مشتریان” در سازمان فاوا نمود.

وی ضمن بیان مطالبی در خصوص استفاده کم از  خدمات الکترونیکی در سال قبل؛ به هدف اصلی این مدیریت مبنی بر شناسایی نقاط چالش زای ارتباطی بین مشتری و سازمان و پیگیری جهت رفع آنها اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف واحد امور مشتریان دریافت و رفع مشکلات شهروندان در استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان و تسریع در جهت استفاده از آنها می‌باشد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری با اشاره به متوسط زمان پاسخگویی به درخواست های ثبت شده در این زمینه اظهار داشت: در طول ۶ ماه گذشته بیش از ۴۰۰ درخواست از طریق سامانه دریافت مشکلات به آدرس Eservice.isfahan.ir دریافت شده است که به صورت متوسط به هر درخواست در کمتر از ۳ ساعت پاسخ داده شده است.

وی با اعلام شماره  تلفن ۳۶۱۳۷ جهت دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان محترم در خصوص خدمات الکترونیکی شهرداری تصریح کرد: این سازمان با هدف افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی، ‌سعی نموده است تا مشکلات مربوط به خدمات مذکور را کاهش داده و رضایت و اعتماد شهروندان عزیز را جلب نماید.

مهندس حیدریان در ادامه با بیان اینکه سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری بر اساس رویکرد جدید خود در صدد است خدماتی با کیفیت بالا و مناسب تر از قبل را در اختیار شهرداری و شهروندان قرار دهد، خاطر نشان کرد:  از همشهریان عزیز درخواست می کنم با اعلام مشکلات خدمات الکترونیکی شهرداری، این سازمان را جهت ارائه هر چه بهتر خدمات حوزه فاوا یاری رسانند.

وی در پایان به نقش استفاده از خدمات الکترونیکی در کاهش معضلات اجتماعی و شهری همچون ترافیک، آلودگی هوا و… نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد تا همه با هم با استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری و سایر ادارات و سازمان ها، در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی شهر و کشورمان کوشا باشیم.

logo-samandehi