چهارشنبه، 02 آبان 97 - 04:42

 

مدیرکل فناوری  ارتباطات واطلاعات استان اصفهان با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین  نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری از ۲۱ تا ۲۵ آبان‌ماه امسال، گفت: نیاز است شرایطی فراهم آید که آخرین ایده‌های نوین در حوزه‌های مختلف ICT در نمایشگاه اتوکام اصفهان به نمایش درآید.
به گزارش اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، جعفر مطلب‌زاده با بیان اینکه برگزاری بهینه نمایشگاه اتوکام امسال نیازمند انجام اقداماتی است که بتواند بهترین بازخورد را برای علاقمندان به عرصه‌های مرتبط داشته باشد، افزود: در این نمایشگاه باید هشت محور اصلی مد نظر قرار گیرد که از مهمترین آنها می‌توان به لزوم حضور استارتاپ‌ها، القای احساس ایده‌های نو، حضور شرکت‌های خارجی، توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند و تاثیر ICT در آسان کردن زندگی مردم و توسعه کشور اشاره کرد.
وی با بیان اینکه نیاز است استارتاپ‌ها با هر بضاعتی که دارند در نمایشگاه حضور یابند، تصریح کرد: استارتاپ‌ها می‌توانند حس پویایی و نشاط را در نمایشگاه ایجاد کنند؛ ضمن اینکه، نمایشگاه باید حس دانش‌بنیان بودن را القا کند و با استفاده از جذابیت‌های بصری، شرایطی فراهم آورد که هر کس به آن مراجعه می‌کند، متوجه شود که این نمایشگاه محلی برای ارائه آخرین دستاوردها و محصولات حوزه IT است.
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان با تاکید بر لزوم حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه اتوکام امسال، اظهارداشت: حضور شرکت‌های خارجی سبب می‌شود جذابیت نمایشگاه افزایش یابد و بازدیدکنندگان به مقایسه عملکرد و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و خارجی بپردازند.
وی لزوم تقویت حضور بخش دولتی در نمایشگاه اتوکام امسال را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: بخش دولتی باید دستاوردهای خود در حوزه IT به منظور خدمت‌رسانی بهینه و سریع به مردم را توضیح دهد تا مردم با عملکرد این بخش بیشتر آشنا شوند.
مطلب‌زاده با تاکید بر حضور شرکت‌های فعال در حوزه اینترنت اشیاء و شهر هوشمند در بیست و چهارمین  نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان، گفت: شرکت‌هایی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند و از محصولات ویژه‌ای برخوردار هستند باید حضور پررنگ‌تری در نمایشگاه امسال داشته باشند و مردم را با دو مقوله مهم اینترنت اشیاء و شهر هوشمند آشنا کنند.
وی با بیان اینکه شرکت‌های فعال در حوزه ICT توانسته‌اند مشکلات بسیاری از بخش‌های فعال در کشور را مرتفع کنند، افزود: این شرکت‌ها در هر حوزه‌ای که وارد شده‌اند، دستاوردهای خوبی داشته و نتایج بسیار مطلوبی به دست آورده‌اند؛ بنابراین در این نمایشگاه باید پنلی ایجاد شود که افراد یا شرکت‌های مختلفی که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکلات خود را مطرح کنند و شرکت‌های فعال در حوزه IT برای این مشکلات راه حلی بیابند و آنها برطرف کنند.
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اصفهان در بخش پایانی صحبت‌های خود تاکید کرد: نیاز است فعالان موثر در حوزه کارآفرینی مانند شتاب‌دهنده‌ها نیز در نمایشگاه اتوکام امسال شرکت کنند تا ارتباط بیشتری میان صاحبان ایده و فعالان عرصه تجاری‌سازی محصولات برقرار شود.
بیست و چهارمین  نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان طی روزهای ۲۱ تا ۲۵ آبان‌ماه امسال در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.autocom.ir مراجعه کنند.

logo-samandehi