سه شنبه، 22 تیر 95 - 05:30

 

طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین مهری مجری پروژه مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن (GNAF) شد.

۱۳۹۵۰۴۲۱۱۲۰۷۰۱۸۳۸۸۱۱۰۷۱۴

در متن این حکم آمده است:

“جناب آقای مهری، رئیس محترم هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پست؛ بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۱۶/۱/۱۳۹۵ (هجدهمین جلسه) ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، به استناد مفاد مصوبه شماره ۸۵۰۰۱/ت ۵۲۴۴۲ ه مورخ ۳۱/۶/۱۳۹۴ هیات محترم وزیران و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۵ که توسط معظم له به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، جناب عالی به عنوان مجری پروژه مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن (GNAF) منصوب می‌شوید.

لازم است اقدامات لازم به شرح زیر به عمل آید:

۱- ظرف مدت یک هفته در چارچوب منشور پروژه مندرج در نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی برنامه عملیاتی تهیه و پس از تایید به دبیرخانه ستاد ارائه نمایند.

۲- برای تأمین منابع لازم برای اجرای پروژه در چارچوب اعتبارات، وظایف و اختیارات و مشارکت حداکثری بخش غیر دولتی کلیه اقدامات لازم به نحوی به عمل آید که پروژه طبق زمان‌بندی مصوب اجرا شود.

۳- لازم است هر دو هفته یک بار به طور مستمر گزارش اقدامات به عمل آمده برای اجرای پروژه و عملکرد را در چارچوب نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی وشاخص‌های مصوب ستاد به دبیرخانه ستاد گزارش نمایید.

۴- برای تحقق همکاری‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها سازو کار لازم طراحی و اجرایی شود.

۵- برای نظارت بر اجرا و حصول اطمینان از پیشرفت پروژه با دبیرخانه ستاد برای پایش اطلاعات و ارزیابی عملکرد همکاری لازم به عمل آید.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی پشتیبانی، همکاری و هماهنگی‌های لازم در اجرای بهتر وظایف را به عمل خواهد آورد.

امید است با تلاش وافر جنابعالی و همکاران محترم و مشارکت کلیه دستگاه‌های تابعه و مرتبط وزارت، توفیق گام‌های بلند در پیاده‌سازی راهبردهای استراتژیک رهبری معظم و دولت خدمتگزار تدبیر و امید بدست آید.”

logo-samandehi