یکشنبه، 27 فروردین 96 - 09:39

 

هوشنگ طالبی با اشاره به تجارت الکترونیک به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه و رشد اقتصادی کشور در عرصه رقابت جهانی گفت: میزان توسعه هر جامعه منعکس کننده گستره توجه به مزیت های رقابتی در حوزه تجارت است.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد گردشگری سلامت گامی موثر در راستای معرفی قابلیت ها در حوزه سلامت و چگونگی جذب گردشگران خارجی در این صنعت است.
وی در ادامه افزود: امید است این گردهمایی علمی، حرفه ای و تخصصی که به عنوان یازدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک به همت گروه پژوهشی ITM و پژوهشکده مدیریت دانشگاه اصفهان برگزار می شود، دستاورد های ارزشمندی برای کشور، دانشگاهیان و بازرگانان و جامعه پزشکی در راستای رشد و توسعه اقتصادی به همراه داشته باشد.
طالبی اظهار داشت: دانشگاه اصفهان به عنوان یکی از دانشگاه های پیشگام در نهادینه کردن تجارت الکترونیک در کشور گام های موثری برداشته که از جمله می توان به راه اندازی دوره های آموزش مجازی و ارائه دروس تجارت الکترونیک در گروه های مدیریت و مهندسی این دانشگاه با هدف گسترش دانش و تبدیل آن به فناوری اطلاعات و ثروت اشاره کرد.

صبح امروز (جمعه) یازدهمین و بزرگترین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد توریسم الکترونیک، خدمات الکترونیکی و توریسم سلامت (ECDC۲۰۱۷)، در منطقه خاورمیانه و در شهر اصفهان برگزار شد.

logo-samandehi