سه شنبه، 28 بهمن 93 - 07:15

 

این روزها با پیشرفت کیفیت دروبین گوشی های هوشمند، کمتر کسی پیدا می شود که با خود دوربین های دیجیتال حمل کند. خصوصا اگر به مسافرت می روند یا اینکه به یک کوه نوری صبح جمعه می پردازند هرگز خبری از وسایل دست و پاگیر نیست. بنابراین یک گوشی هوشمند می تواند تمام کارهایی که نیاز دارند را انجام بدهد. زمانی که به تفریح می رویم، یا در موقعیتی خاص قرار می گیریم یا اینکه در مسافرت به سر می بریم، گرفتن عکس های سلفی و ارسال آن به دوستان و اعضای خانواده کار بسیار رایجی است که بین ما رواج دارد.

monopod-8monopod-1

برای اینکه بتوانیم عکس های هوایی و سلفی از خودمان بگیریم می توانیم از گوشی استفاده کنیم، اما این کار کمی برای عکاس سخت می باشد. مونوپاد دستگاهی است که به شما کمک می کند، بتوانید عکس های هوایی و سلفی با کیفیت خوب، و در فاصله ی منظم و مشخص از خود بگیرید.

monopod-2

 

مونوپاد از جمله دستگاه های قابل تنظیم است که می توانید به وسیله ی قطعه ی بالایی آن، زوایا را تنظیم کنید و عکس خوب شکار کنید.مونوپاد ها دارای ویژگی های خاصی هستند و به تناسب این ویژگی ها قیمت های ان ها متفاوت است. برای نمونه، مونوپاد های بدون شاتر بلوتوث از سایر منوپاد ها ارزان تر هستند اما کارایی سایرین را ندارند.

 

monopod-4monopod-5

 

 

 

مونوپاد صرفا برای گوشی های هوشمند بکار نمی رود، چرا که می توان از آن برای دوربین های دیجیتال نیز استفاده کرد که البته باید نوع مخصوص آن را خریداری کنید.مونوپاد ها برای گوشی های مختلف نیز دارای ویژگی های متفاوتی هستند. بدین معنی که اگر گوشی شما سامسونگ است، باید مونوپاد مخصوصو این گوشی خریداری کنید.

 

monopod-6

 

 

 

مونوپاد ها هم اکنون برای گوشی های هواووی، اچ تی سی، سامسونگ، سونی، ال جی و آیفون موجود می باشد.

 

ویژگی های مونوپاد به صورت زیر ذکر شده است:

دارای سایز کوچک امکان تغییر سایز آن تنوه در رنگ و طرح استفاده آسان و حمل راحت مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR قابل حمل با وزن سبک مناسب برای اکثر تلفن های همراه ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی جنس بدنه از آلومینیوم تنظیم آسان به هر زاویه دارای ریموت قابل استفاده برای Android وiOSmonopod-7   monopod-10 monopod-10monopod-11

 

 

جنس مونوپاد ها را از آلومنینیم می سازند تا در صورتی که به زمین اصابت کرد دچار صدمه نشود. شما می توانید دسته های مونوپاد را تا یک متر، تغییر سایز دهید. گیره های محکمی که در مونوپاد وظیفه نگهداری گوشی شما را دارند به خوبی، عمل می کنند و نیازی نیست نگران افتادن گوشی خود باشید.  هنگام خرید، به تنوع شکل، اندازه، و نوع گوشی خود بسیار دقت کنید تا بتوانید یک مونوپاد مناسب خریداری کنید

logo-samandehi