چهارشنبه، 03 دی 93 - 07:12

 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت مناسبی که نمایشگاه اتوکام اصفهان داشته، این قابلیت وجود دارد که ما اتوکام را به یک برند منطقه‌ای و جهانی تبدیل کنیم. رسول محققیان شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان با تأکید بر توجه دولت بر فناوری اطلاعات اظهار داشت: با وجود رویکرد مناسب دولت بر مباحث فناوری، دریچه امیدی برای فعالان این عرصه باز شده تا توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند.

IMG_7089

وی با اشاره به توجه دولت به زیرساخت‌های موردنیاز در بخش خصوصی افزود: با تحقق حمایت دولت اقتصاد، صنعت، تولید و تجارت کشور متحول شده و شرایط مناسبی در این عرصه ایجاد می‌شود. با توجه به کاربرد‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در زمینه‌های مختلف، توجه به این مسئله سبب ایجاد جهش‌های بزرگ در عرصه اقتصاد کشور می‌شود.مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: تجربه چند سال اخیر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیانگر عدم توانایی موردنیاز در بخش خصوصی در این حوزه بوده و با توجه به توانمندی‌های فراوانی که در کشور وجود داشته این هنوز در جایگاه یک مصرف‌کننده بزرگ وسایل الکترونیکی است.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد یک بازوی اقتصادی محرک در صادرات کشور بوده که باید در این راستا بخش خصوصی و دولت با هم همراه شوند.محققیان با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه اتوکام اصفهان خاطرنشان کرد: اتوکام به عنوان یک برند ملی می‌تواند به رویدادی منطقه‌ای و جهانی نیز تبدیل شود.خوشبختانه این نمایشگاه هر سال زیر ذره‌بین افراد مختلفی قرار گرفته که این مسئله سبب ارتقا و پیشرفت این نمایشگاه شده است.

logo-samandehi