شنبه، 24 بهمن 94 - 09:58

 

تحول و دگرگونی در ذات اقتصاد نهفته است. نبض اقتصاد همواره به آهنگِ تغییر می‌تپد و کنش‌گران و بازیگران عرصه اقتصاد در هر مقطع زمانی با منظره‌ای تازه و چشم‌اندازی نو مواجه‌اند.

از سوی دیگر، نه تنها میزان سودآوری یا زیان‌دهیِ یک کسب‌وکار، بلکه در موارد بسیاری، حیات و مماتِ آن نیز در گرو تحلیل و برآوردی است که مدیران آن از حال و آینده شرایط اقتصادی دارند. بنگاه‌های اقتصادی برای تنظیمِ استراتژی‌ها و تخصیصِ منابع خود، نیازمندِ داشتن تحلیلی درست و تشخیصی مبتنی بر عقلانیتِ کارشناسی هستند.
دیدگاه واقع‌بینانه از اکنون و آتیه اقتصاد، مهمترین حلقه از زنجیره تصمیم‌گیری در کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی است.
ازین رهگذر، موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیان به تأسی از آن سخنِ گران‌سنگ که «همه‌چیز را همگان دانند» و به سنّتِ چندین سال گذشته، میزبان نخبگانی از حوزه‌های گوناگون خواهد بود تا هریک از زاویه‌ای بدیع بر این پیکر عظیم بنگرند و ما را مهمان نگاه و رأی خویش کنند.
همایش «دورنمای اقتصاد ایران در سال ۹۵» بستری است فراهم آمده از حضور اندیشمندان عملگرا و عاملان اندیشه‌ور، برای گفتن و شنیدن از تحولات اقتصاد ایران و به‌دست دادنِ تصویری روشن‌تر از آنچه پیش روست.
بدین‌وسیله از شما مدیر فرهیخته دعوت بعمل می آید زینت‌بخش محفل ما در این گردهم‌آیی بزرگ باشید.
شایسته یادآوری است که در این همایش، تحلیل‌گران و خبرگان برجسته اقتصاد ایران، روندهای مهم و شاخص اقتصاد را در سه پنل تخصصی به بحث و بررسی خواهند نشست:

  • پنل اول: تصویر اقتصاد ایران و جهان در سال پیش رو
  • پنل دوم: چشم انداز بازار پول و سرمایه
  • پنل سوم: رکود یا رونق بازار مسکن

هزینه ثبت نام :تومان۲۰۰,۰۰۰تومان۱۸۰,۰۰۰ ظرفیت باقیمانده :۱۵

 

 

 

 

logo-samandehi