دوشنبه، 05 اسفند 92 - 10:43

 

20140223_205958

سومین جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان به همت انجمن مهندسی استان اصفهان و مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان به عنوان زیر مجموعه وزارت صنعت , معدن و تجارت در روزهای ۳ و ۴ اسفند ماه در سالن اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.این جشنواره که میتوان آن را بزرگترین گردهمائی انجمن ها و سازمان های نظام مهندسی کشور نامید , با هدف همافزائی توان مهندسین استان و مشارکت بیش از پیش انجمن ها و سازمان های نظام مهندسی استان برگزار گردید.

همزمان با برگزاری سومین جشنواره روز ملی مهندسی استان اصفهان همایش مهندسی تبلیغات در روز چهارم اسفند ماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.این همایش با ثبت نام افراد زیادی از فعالان صنعت مورد توجه و استقبال قرار گرفت .

2سخنران همایش مهندسی تبلیغات دکترمحسن رنانی، دکتر رضا ، ابیاک بابک بادکوبه و محمد ناگهی بودند.دکترمحسن رنانی یکی از برجسته ترین تئورسین ها و صاحب‌نظران اقتصاد کشور  برنده کتاب سال دانشگاهی کشور هستند.وی استاد اقتصاد دانشگاه صنعتی اصفهان و گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، نویسنده  بیش از ۱۵ عنوان کتاب در حوزه اقنصاد از جمله  بازار یا نابازار  می باشنددکتر رضا ابیاک دارای دکترای مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریاب،  مدیر گروه MBA، بازاریابی و فروش دانشگاه تهران هستند.وی مشاور شرکتهای: یک و یک،سن ایچ،گلستان،کاله ، hp، benq،  LG می باشندبابک بادکوبه  خالق موفق ترین کمپین های تبلیغاتی معتبر برندهای کشور  از جمله : بانک ملت ، همراه اول ، گلدیران (LG) ، بانک سامان ، اسنوا ، پارسه می باشندمحمد ناگهی  نویسنده نخستین کتاب باشگاه مشتریان در ایران می باشد.از افتخارات محمد ناگهی به دریافت عنوان کارآفرین نمونه (جشنواره ملی جوان ایرانی سال ۱۳۸۹) و   دریافت لوح تقدیر دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ۱۳۸۹اشاره کرد

 از دیگر سمینارهای سومین جشنواره روز ملی مهندسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

147289

  • آشنایی با پیکره دانش مدیریت پروژه (pmbok 2012 )
  • بررسی آخرین قوانین و مقررات اداره کار
  • تکنیکهای ارتقا برند در حوزه فروش
  • خلاقیت صنعتی و نقش آن در بهبود و توسعه واحدهای صنعتی
  • تحلیل و بررسی بورس اوراق بهادار در صنایع منتخب در سال ۱۳۹۲
  • سمینار تکنیکهای نوین مقاله نویسی علمی
  • سمینار تحلیلی جامع بر امور مالیاتی
  • سمینار مدیریت مناقصات و نحوه ارائه پیشنهاد قیمت

 مهندس محمد رضا همتی از ارتباطات کوه نور وابسته به گروه فناوا در مورد جشنواره گفتند :جشنواره امسال یک بسته کامل با همراهی کارگاههای آموزشی قوی و اساتید مجرب بود . موضوعات متنوع و سخنرانیهای جدید و برگزاری عالی از نقاط قوت این همایشها بودند .  در این همایشها ، سمینار مهندسی تبلیغات – برند و اقتصاد  از استقبال کننده بیشتری برخوردار بود  و موضوعات و تکنیکهای جدیدی در مورد برند ،فروش ، اقتصاد و تبلیغات گفته شد.

4

بابک بادکوبه به تکنیکهای ارتقاء برند اشاره کردند و اینکه بعضی مواقع برای ارتقاء برند ، دو یا چند برند با هم ترکیب میشوند. همیشه کارهایتان را صد در صد انجام دهید .پیش شنوایی ، چشمان مشتری را در مقابل تبلیغات شما می بندد .دکتر محسن رنانی حول فضای کسب و کار ایراد سخن کردند و اینکه از فضای مه آلود کسب و کار بایستی به فضای شفاف رفت تا قدرت ریسک برای سرمایه گذاران بیشتر شود. در سیستم اداری کشور ما کاغذ بازی زیاد است در صورتیکه در کشورهای خارجی سیستم بدون کاغذ اولویت مشتری مداری است.محمد ناگهی : کلوب مشتریان مهمترین واز جامعترین ابزارهای راهبردی طرح وفاداری با ساختاری متفاوت جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است.خدمات کلوب نوعی پروموشن تقویتی یا چاشنی قدرتمند فروش است که باعث افزایش موفقیت سازمان و کاهش ضربه پذیری سازمان در نوسانات بازار و تحرک رقبا می شود.دکتر ابیاک آغاز تبلیغات را با تحقیقات میداند . و همچنین از ظهور علم جدیدی به نام buy-ology  نام بردند . و اینکه اگر به مشتری قول میدهید حتما به قول خود وفا کنید . شرکتها بایستی برنامه ترویج وفرمهای خلاصه داشته باشند .جدول کمپین داشته باشند و تمام فرایندهای تبلیغاتی را یکپارچه کنند .

logo-samandehi