یکشنبه، 09 اسفند 94 - 12:35

 

ارائه خدمات سریع، بهنگام و بی وقفه به شهروندان و مجموعه شهرداری نیازمند نگهداری و تعمیرات مستمر تجهیزات سخت افزاری، نرم افزاری، شبکه و مرکز داده شهرداری و رفع مشکلات ایجاد شده در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.در این رابطه از نرم افزار پیشخوان خدمات در مجموعه شهرداری استفاده می شود تا ضمن مدیریت درخواست های ارسال شده توسط کاربران، کاهش زمان پاسخ گویی و رفع مشکلات به صورت متمرکز مدیریت شده و انجام گیرد.

push your connection to the world

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان از ابتدای راه اندازی این سامانه در سال ۸۸ تا پایان سال گذشته بیش از ۷۶ هزار درخواست در حوزه های سخت افزار، نرم افزار، شبکه، پایگاه داده و… ثبت و پیگیری های لازم انجام شده است که این رقم  در سال جاری تاکنون بالغ بر  ۲۷ هزار مورد می باشد.

از میان آمار سال ۹۴، ۵۶۰۰ درخواست مربوط به سخت افزار، ۱۰۰۰۰  مورد در حوزه شبکه، ۸۷۰۰ درخواست مربوط به نرم افزار، ۳۰۰۰ درخواست در رابطه با پایگاه داده، ۱۹۰ مورد در حوزه نرم افزار های GIS، و … می باشد.

در این رابطه کاربران و کارشناسان انفورماتیک حوزه های مختلف شهرداری اصفهان در صورت بروز مشکل، از طریق سامانه پیشخوان خدمات درخواست بررسی و رفع اشکال خود را ثبت نموده که این درخواست به صورت خودکار برای مدیر و کارشناس مربوطه در سازمان فاوا ارسال می گردد و تا رفع اشکال نهایی، در هر لحظه از شبانه روز قابل پیگیری می باشد.

موارد مطرح شده با اولویت زمانی کم، متوسط و زیاد در دستور کار قرار گرفته، بررسی شده و در زمان های تعیین شده بین ۲ تا ۲۴ ساعت(بسته به اولویت) رفع خواهد شد.

logo-samandehi