سه شنبه، 06 اسفند 92 - 03:13

 

10688

رسول عبداللهی دبیر جشنواره ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در پنجمین دوره نشان ستاره فناوری علاوه بر معرفی برترین‌ فعالیت‌ها و شرکت‌های این حوزه از چهره‌های شاخص این حوزه تقدیر بعمل خواهد آمد.دبیر جشنواره پنجم ادامه داد: برگزاری جشنواره ستارههای فناوری طی سالهای ۸۸-۸۹-۹۰ و ۹۱ تجربه گرانقدری بود تا میزبانی فعالان و بزرگان حوزه فاوا، فضای مجازی، ربوتیک و نانو در جشن فرش قرمز فناوری ایران، در نمایش شایسته ستارههای آسمان این بخش، روشنی بخش راه مجموعههای جوان باشد. رویدادی که به زیبایی گردهمایی چهرههای نامدار و آیندهسازان فناوری ایران را ترتیب داد تا امیدواری افزونتری به راه پیش روی این حوزه بدمد.

نامداران گرانقدری از بخش‌های مختلف دانشگاهی، صنعت و بازار با حضور در {جشن فرش قرمز} فناوران ایران زمین شب خاطره انگیزی را رقم زدند، درخشیدن و ستاره شدن؛ همراهی این جشن و حضور در جمع ستارههای فناوری ایران بعنوان افتخار آفرینان بینالمللی این مرز و بوم بطور حتم آثاری مثبت و در خور توجه برای شما در پی خواهد داشت.

عبداللهی هدف از برگزاری جشنواره ستارههای فناوری را بهانهای برای یادآوری و نمایش مجدد اعتبار فعالان حوزه فناوری ایران برشمرد و اظهار داشت : براساس مبحثی در حوزه مدیریت به عنوان مدیریت اعتبار که صاحبنظران آن را وظیفه اصلی روابطعمومیها و بازریابیها میدانند؛ سابقه، محصولات، سازمان، کارکنان و مدیران بازیگران اصلی حوزه مدیریت اعتبار هستند. در این میان نقش اصلی به عهده مدیرانعامل، بخشهای بازاریابی و روابط عمومی است که اعتبار را ایجاد، نگهداری و مدیریت نمایند و در نهایت ما هم با معرفی اعتبار ایجاد شده در عناوین مختلف در این جشنواره به معرفی بیشتر و بهتر توانمندیهایشان عمل نماییم.

عبداللهی ادامه داد: جشنواره ستارههای فناوری تنها جشن فرش قرمز حوزه فناوری کشور به شمار می رود و از این رو طی برگزاری در سه دوره گذشته به خوبی مورد توجه رسانهها و فعالان این حوزه قرار گرفته است. بازخورد رسانهای برگزاری این جشنواره از اسفند سال ۱۳۸۸ تا به امروز در تمام فرصتهای تبلیغاتی تلویزیونی – مکتوب و اینترنتی دریافتکنندگان نشان ستاره فناوری به تک رار نمایش داده شده است.

گروه برگزار کننده جشنواره متشکل از کمیته تشریفات، کمیته روابط عمومی، کمیته فنی،کمیته اطلاعرسانی و تیم داوری و نظرسنجی بوده که براساس برنامهریزی اولیه و هدف گذاری جشنواره نسبت به اجرای آن اقدام مینمایند.

برگزاری جشنواره ستارههای فناوری با مدیریت شرکت عصرفناوری اطلاعات و ارتباطات ICTAGE با همکاری مجتمع فنی تهران – مجتمع کامپیوتر پایتخت – باشگاه هواداران برج میلاد و شرکت آریاگستر( مجموعه وب سایت‌های پرشین بلاگ) با حمایت سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – کمیته ملی روبوکاپ – ستاد توسعه نانو تکنولوژی -سازمان نظام صنفی رایانهای کشور به انجام میرسد.

گفتنی است : گروه بندی موضوعی نامزدها بشکل ذیل اعلام شده است:

به طور کلی نامزدهای مورد نظر در جشنواره ستارههای فناوری ایران در چهار گروه فناوری اطلاعات –فناوری ارتباطات – فناوری روباتیک – فناوری نانو دستهبندی میشوند. در این دستهبندی از ارایهدهندگان کالا، خدمات، نوآوریها، چهرههای نامدار و همچنین آیندهسازان فناوری کشور تقدیر بعمل خواهد آمد. علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند اخبار را از طریق وب سایت جشنواره در آدرس www.tstars.ir پیگیری نمایند.

  • ردیف فناوری اطلاعات فناوری ارتباطات فناوری روباتیک فناوری نانو
  • کالا و خدمات کالاو خدمات هوش مصنوعی طرح تجاری
  • خدمات نرم افزاری خدمات ارزش افزوده تیم روباتیک پژوهش
  • وب و فضای مجازی خدمات دسترسی به اینترنت روبات اختراع
  • محتوای الکترونیکی صنایع مخابرات
  • خدمات و راهکارها
  • بانکداری و تجارتالکترونیکی
  • دولت الکترونیکی

logo-samandehi