چهارشنبه، 13 شهریور 92 - 03:00
هدفون AKGK391NC

 

به‌ تازگی فهرستی از هدفون‌های خاص برای کاربردهای مختلف، توسط یک مجله معتبر منتشرشده است که می‌تواند جالب توجه باشد. در اینجا تعدادی از این هدفون های مخصوص گوشی های هوشمند و تبلت معرفی شده است.

هدفون AKGK391NC برای مسافرت با هواپیما بسیار مناسب خواهد بود. این هدفون تو گوشی است و دارای تکنولوژی کاهش صداهای زائد محیطی می باشد. همچنین ساختاری ظریف و کوچک دارد که می‌تواند به راحتی پوشیده شود.این هدفون دارای یک میکروفون بوده و از سه کلید کاربردی کنترل بهره می‌برد که امکان سازگاری با انواع آی‌فون، آی‌پد، آی‌پاد و مک بوک را دارد. این هدفون در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.

هدفون AKGK391NC

هدفون AKGK391NC

صدای با کیفیت در پکیجی کوچک

هدفون مدل Velodyne vPulse محصول شرکت Velodyne  است که به خاطر ساخت و عرضه تجهیزات صوتی در دنیا شناخته می‌شود. این هدفون اما در دسته محصولات جدید این شرکت قرار دارد و اتفاقا با استقبال خوبی هم در بازار مواجه شده است.این هدفون دارای میکروفون کوچکی هم هست، تا برای استفاده با گوشی های های هوشند مناسب باشد. کابل‌های صاف و کاغذی آن هم ساختار جالب و متفاوتی به این هدفون داده‌اند. این هدفون در سه رنگ، آبی، مشکی و سفید طراحی شده است و با قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود.

هدفون مدل Velodyne vPulse

هدفون مدل Velodyne vPulse

هدفونی برای خاص پسندان

هدفون مدل Monoprice Enhanced Bass Hi-Fi Noise Isolating Earphones یک محصول ارزان قیمت و کاربردی است که می‌تواند برای کاربردهای روزمره مناسب باشد. این هدفون بسیار سبک است و می‌تواند با پرداخت تنها ۸ دلار موسیقی دلخواه کاربرانش را پخش کند.این هدفون در رنگ‌های متنوعی مانند آبی، صورتی، سربی، سفید و مشکی طراحی و تولید شده است تا بتواند نظر اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.

هدفون مدل Monoprice Enhanced Bass Hi-Fi Noise Isolating Earphones

هدفون مدل Monoprice Enhanced Bass Hi-Fi Noise Isolating Earphones

logo-samandehi