شنبه، 14 مرداد 96 - 06:01

 

 رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: کشفیات پلیس فتای استان اصفهان در چهار ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد رشد داشته است. سرهنگ سید مصطفی مرتضوی پیش از ظهر شنبه در نشست خبری که به منظور تجلیل از مقام خبرنگاران برگزار شد، ضمن تبریک این روز و همچنین تبریک میلاد امام رضا (ع) با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های سنجش فعالیت‌های نیروی انتظامی میزان تعامل با رسانه‌هاست، اظهار داشت: در این زمینه رسانه‌های استان اصفهان همکار و همراه خوبی برای نیروی انتظامی بوده‌اند و از این رو قدردان این عزیزان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رسانه‌ها در حوزه کنترل کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارند، افزود: باید توجه داشته باشیم که آسیب‌های اجتماعی متوقف نمی‌شود و در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … در حال پیشرفت است.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در ادامه به افزایش ۲۱ درصدی وقوع جرایم سایبری در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این راستا نیازمند فرهنگسازی و آموزش به شهروندان هستیم.

وی با اشاره به اینکه میزان کشفیات پلیس فتای اصفهان در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است، افزود: باید باور داشته باشیم که آهنگ جرایم سایبری رو به رشد است و باید در این زمینه برنامه‌ریزی صورت پذیرد.

سرهنگ مرتضوی تصریح کرد: در مجموع می‌توان گفت کشفیات پلیس فتای استان اصفهان در چهار ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۷ درصد رشد داشته است.

logo-samandehi