شنبه، 24 خرداد 93 - 11:38

 

70

کیف پول همراه جیرینگ سامانه ‌ای نوین برای مدیریت امور مالی است که از آن می‌توان برای انتقال پول، خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت قبوض، خرید و سایر خدمات پرداخت روزمره استفاده نمود.

این سامانه  مخصوص مشترکین همراه اول بوده و بر بستر USSD ارائه می گردد و برای استفاده از آن نیازی به داشتن حساب بانکی، گوشی هوشمند و یا نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه نیست.از طریق این سامانه می توان تراکنش های مالی را در هر زمان و هر مکان به وسیله گوشی تلفن همراه، با اطمینان کامل و سرعت بالا انجام داد.

جیرینگ، کیف پول همراه است.کیف پولی مدرن و مطمئن.

 چرا جیرینگ؟

با توجه به تغییر روز افزون و چشمگیر تکنولوژی و تغییر الگوی انجام عملیات مالی در سطح بین‌المللی، استفاده از فناوری‌های نوین تلفن همراه به عنوان وسیله‌ای فراگیر و مطمئن در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. همچنین با توجه به ضریب نفوذ ۱۰۰% تلفن همراه در ایران، امکان ارائه خدمات مالی بر این بستر بیش از پیش نمود پیدا کرده و دسترسی سایر اقشار مردم به انجام خدمات مالی را تسهیل نموده است. از سوی دیگر، بعضی از کاربران جهت انجام تراکنش‌های مالی خرد، مایل به استفاده از کارت بانکی به دلایل امنیتی نبوده و ترجیح می‌دهند پرداخت‌های خرد خود را از طریق یک سیستم امن که لزوما نیاز به درگیر نمودن اطلاعات بانکی ندارد، انجام دهند.

ویژگی های جیرینگ

  • دسترسی و قابلیت جابجایی
  • جیرینگ  امکان دسترسی به خدمات مالی را در هر زمان از شبانه روز و از هر نقطه تحت پوشش تلفن همراه، برای مشتریان خود فراهم می آورد.
  • قابلیت جابجایی  به عنوان ویژگی اصلی تلفن همراه، این امکان را به وجود آورده که در تمام نقاطی که سیگنال‌های اپراتور به صورت مستقیم یا از طریق رومینگ قابل دریافت است بتوان امور مالی را با آسودگی انجام داد.

سادگی و سهولت

استفاده از خدمات سرویس های جیرینگ نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزاری بر روی ندارد و با تمامی گوشی های تلفن همراه موجود در بازار سازگار است. مشترکین می‌توانند صرفا با شماره‌گیری #۱۲۳* در جیرینگ ثبت‌نام نموده و از طریق منوهای بسیار ساده از خدمات آن بهره‌مند شوند.

سرعت

یکی از مزایای ویژه جیرینگ ارائه خدمات مالی در کوتاه‌ترین زمان است. با جیرینگ نیازی به انتظار در صف و صرف زمان جهت انجام امور مالی نیست و ظرف تنها چند ثانیه کلیه عملیات به سرعت انجام می شود.

امنیت

مقوله امنیت به عنوان دغدغه اصلی در انجام عملیات مالی همیشه مطرح بوده و در همین راستا جیرینگ با استفاده از سیستمهای امنیتی مخابراتی به عنوان بستری امن شناخته می‌شود. استفاده از بستر USSD،  بهره‌مندی از رمز عبور شخصی و ورود رمز صرفا در تلفن همراه شخص، امنیت جیرینگ را به عنوان خدمات برتر دوچندان می‌سازد. در صورت مفقودی یا سرقت گوشی همراه، اطلاعات حساب شخص به هیچ عنوان  قابل دسترسی نخواهد بود.

ثبت نام در جیرینگ

ثبت نام در جیرینگ بسیار سریع و ساده بوده و برای تمامی دارندگان سیم کارتهای دائمی و اعتباری همراه اول،رایگان و بدون هزینه است. در هر زمان و هر مکان میتوان تنها با گرفتن کد #۱۲۳* بدون نیاز به هیچگونه نرم افزارخاص نسبت به ثبت نام در جیرینگ اقدام نمود.

۱٫       # ۱۲۳ *  را وارد نمایید و دکمه تماس(شماره گیری) را فشاردهید.

۲٫       گزینه پاسخ را انتخاب نمایید. سپس عدد ۰ را وارد نمایید و گزینه ارسال را فشار دهید.

۳٫       گزینه پاسخ را انتخاب نمایید. سپس عدد ۱ را وارد نمایید و گزینه ارسال را فشار دهید.

با انجام این سه گام،ثبت‌ نام انجام خواهد شد و رمز در مدت زمانی کم توسطSMSبه گوشی شخص ارسال می‌گردد.

logo-samandehi