پنجشنبه، 16 بهمن 99 - 08:23

 

 

چهارمین نشست سرمایه گذاران اصفهان (ifund Demo Day 4) روز چهار شنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ با حمایت ویژه صندوق غیر دولتی  پژوهش و فناوری استان اصفهان و شرکت گز سکه، حمایت معنوی و مادی آژانس خلاق پیتزا و به میزبانی فضای کار اشتراکی مکعب و  با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.در این رویداد که از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز گردید سه استارتاپ تی جکت، پرشین­وید و رابین روم در برابر سرمایه گذاران اصفهان همچون همچون صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری استان اصفهان، سرمایه گذاری هدهد، خانه نوآوری اصفهان و هاب همراه اول ارائه داشته و درخواست های خود را مطرح نمودند.

تی­جکت یک مارکت پلیس برای فریلنسرهای حوزه نرم افزار است که می­توانند بر اساس توانمندی­ها در آن کسب درآمد کنند. این محصول در حال حاضر در حال سپری کردن مراحل تست بازار خود است. دیگر تیم شرکت کننده در این رویداد پرشین­وید بود که در حوزه ویدیو استریمینگ فعال می­باشند. این محصول به صورت کمینه آماده شده و در آستانه تست بازار می­باشد. رابین روم یک lms کاملا بومی است که توسط تعدادی از نخبگان علمی کشور در مرکز کارآفرینی دانشگاه اصفهان توسعه داده شده است. این محصول نیز در مرحله تست بازار است که نسبت به سایر تیم های ارائه دهنده از موقعیت بهتری در فرایند تست بازار برخوردار است.

پنجمین نشست سرمایه گذاران اصفهان(ifund Demo Day 5)  اسفندماه ۱۳۹۹ با حمایت ویژه صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری استان اصفهان و شرکت گز سکه، حمایت مادی و معنوی آژانس خلاق پیتزاو به میزبانی شهرک علمی و تحقیقاتی برگزار خواهد شد. علاقمندان می­توانند در وب سایت ifund.ir اقدام به ثبت نام در این رویداد نمایند.

logo-samandehi