یکشنبه، 10 اسفند 93 - 07:09

 

201527260727_DBR-FANAVARY-420

دکتر مهدی الیاسی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه این جایزه افزود: این جایزه تنها جایزه ای است که به صورت نقدی نیست بلکه هدف از اعطای این جایزه تعالی شرکت های اصلی فناوری در کشور است.
وی بیان کرد: برندسازی و اعتبار دادن به شرکت های دانش بنیان ، معرفی قابلیت کسب و کار شرکت ها و نیز شبکه سازی انسانی ، مالی و دانشی سه هدف این جایزه است.

الیاسی سپس افزود: سال گذشته ۶۷ شرکت برای دریافت این جایزه حضور داشتند و سهم نهادها و شرکت های دولتی در این جایزه ۴۰ درصد بود اما امسال خوشبختانه شاهد حضور ۶۵ درصدی شرکت های بخش خصوصی در این جایزه هستیم.وی با بیان اینکه امسال فعال شدن دپارتمان بخش جایزه را داشتیم و پنج دبیرخانه بخشی در این جایزه فعال شده است، اظهار داشت: امسال علاوه بر بخش دفاع و هسته ای که در سال گذشته وجود داشتند بخش های نفت و گاز ، سلامت ، بهداشت و درمان ، فناوری اطلاعات نیز تشکیل شد و امیدواریم یک حرکت شتاب بخشی در دوره های آینده نیز انجام شود.

رییس کمیته اجرایی سومین جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری همچنین یادآور شد : ورود شرکت های نوپا و فناور دراین دوره ازجایزه و نیز توافق همکاری با جایزه شیخ بهایی و نیز حضور اتاق اقتصاد ایران از دیگر دستاوردهای این دوره از جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری است.
وی با اشاره به اینکه ما با فقر شبکه انسانی فناور و متخصص روبرو هستیم، افزود: توانستیم با برگزاری دوره های آموزشی حدود ۲۰۰ نفر ارزیاب پرورش دهیم.

الیاسی یادآور شد: از بین ۸۳ شرکت، ۸۰ شرکت موفق به دریافت جایزه ملی مدیریت و فناوری شدند ضمن اینکه در این جایزه سه بخش هولدینگ های فناور ، بنگاه های صنعتی خدماتی و شرکت های نوپای دانش بنیان حضور داشتند.

43c349ca164a59a400e0b596fb9a9c6a29553cf136ff39009e89a775dc53faac
در این آیین  گروه داده ورز جویا   از اصفهان موفق به اخذ جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری شدند

۴۵ بنگاه، شرکت دانش بنیان و هلدینگ موفق شدند نشان توانمندی سه، دو و یک ستاره سومین جایزه مدیریت فناوری و نوآوری را دریافت کنند.
همچنین ۲۵ شرکت دانش بنیان و بنگاه نیز توانستند در این دوره از جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری نشان تعهد را کسب کردند.

منبع

logo-samandehi