دوشنبه، 26 مرداد 94 - 03:02

 

۲۱ تیرماه سال جاری بود که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد وضعیت پهنای باند اینترنت مصرفی از سوی شرکت‌های مخابرات استانی در شش استان اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان، مرکزی و همدان براساس شاخص‌های تکلیفی در الحاقیه پروانه مخابرات در وضعیت نامطلوب است. این سازمان همچنین اعلام کرد: بر فرایند توقف فروش در این شش استان نظارت داریم و درصورت عدم توقف فروش از سوی شرکت‌های مخابرات استانی، ضمن اعمال مقررات مطابق با پروانه اعطایی، پرونده کم‌فروشی تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

کشایی

حالا بیش از یک ماه از صدور اطلاعیه سازمان تنظیمات مقررات رادیویی گذشته است و در طول این مدت ۴ استان از ۶ استان نامبرده مشکل پهنای باند خود را حل کرده و در ارائه اینترنت ۲۰۲۰ مشکلی ندارند،  اما نکته جالب توجه در این رابطه عدم حل مشکل پهنای باند در اصفهان و ادامه منع فروش اینترنت مخابرات در این استان است.
حسین کشایی مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان در رابطه با مسئله به وجود امده برای اینترنت در اصفهان،  می‌گوید: در رابطه با این موضوع ما تاکنون در چارچوب دستورالعمل‌های سازمان تنظیمات مقررات رادیویی عمل کرده‌ایم و عمل خواهیم کرد. سازمان تنظیمات مقررات رادیویی به عنوان رگولاتوری بر همه فعالیت‌های اپراتورها نظارت دارد و شرکت مخابرات هم در این چارچوب فعالیت می‌کند.
وی از توضیح بیشتر در رابطه با این موضوع امتناع می‌کند و می‌گوید: اجازه دهید در این باره توضیح  بیشتری ندهم.
کشایی همچنین در پاسخ به این سوال که موضوع معرفی مخابرات به سازمان تعزیرات حکومتی به کجا رسید؟ می‌گوید: ما طبق دستورالعمل و مقررات سازمان تنظیمات و مقررات رادیویی فعالیت می‌کنیم.

logo-samandehi