یکشنبه، 17 آبان 94 - 05:09

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام ۲۰۱۵) از ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه و طی ساعات بازدید ۱۵ الی ۲۱ در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است. در این دوره ۱۰۲ مشارکت کننده در قالب ۱۰۴ غرفه در ۸۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی به ارایه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه های سخت افزار، نرم افزار، خدمات آموزشی و پژوهشی، خدمات تجارت الکترونیک و شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات می پردازند. در این دوره مشارکت کنندگان استان های اصفهان، تهران، البرز و فارس گرد هم آمده اند.

اتوکام

از جمله تفاوت های این دوره از نمایشگاه می توان به ایجاد پاویون علمی با حضور دانشگاه های دارای رشته IT در استان اصفهان، حضور شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد، حضور شرکت های مطرح در زمینه های سخت افزار، نرم افزار، امنیت و اینترنت و حضور بیشتر نمایندگان برندهای معروف اشاره کرد. همچنین ساعت ۹ تا ۱۲ صبح روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه به بازدید متخصصین اختصاص دارد.

برگزاری ۵ سمینار تخصصی در ۵ روز نمایشگاه کامپیوتر

پنج سمینار تخصصی با عناوین و موضوعات متنوع در پنج روز برپایی بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان برگزار می شود.به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، این سمینارها از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ آبان در ساعات ۱۸ تا ۲۰ همزمان با برگزاری نمایشگاه اتوکام و با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای استان، سازمان فاوا- شهرداری اصفهان، دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، دانشکده کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان و دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیریت کاربران در شبکه های مبتنی بر آی پی، مفهوم و اهمیت فرآیند و متدولوژی در توسعه نرم افزار، پیش بینی زودهنگام و کم هزینه بیماری های خاص با استفاده از تحلیل هوشمند اطلاعات بیماران، شهر هوشمند، حفظ حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی، دولت الکترونیک، پیشگیری از حملات سایبری در سازمان ها، مفاهیم پیشرفته در طراحی وب، رایانش ابری و کاربرد آن در سازمان ها و شبکه های الکتریکی هوشمند از جمله عناوین و موضوعات این سمینارها هستند.

مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۹ آبان ماه با حضور مقامات برگزار می شود.

logo-samandehi