چهارشنبه، 22 مهر 94 - 11:01

 

اصفهان یکی از استانهای مطرح کشور در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است و با وجود قابلیت ها و توانمندیهای بسیار چه از نظر فراوانی نیروی انسانی و چه از نظر تخصصی و فنی در زمینه بکارگیری علوم و فناوری های نو پیشرفتهای چشمگیری داشته است.

نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (Autocom) بعنوان یکی از رویدادهای بزرگ در این صنعت همه ساله تعداد کثیری از شرکتهای فعال را در یک فضای نمایشگاهی دور هم جمع می نماید تا آخرین دستاوردها و نوآوریها در زمینه های مختلف از جمله نرم افزار، تجهیزات الکترونیکی هوشمند، سخت افزار، خدمات دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، شبکه داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، ماشینهای اداری، پایگاههای اینترنتی و آموزش و پژوهش به معرض دید متخصصین، دانشجویان، کارشناسان و عموم مردم قرار دهند.

سیدمرتضی میرعظیمی

اطلاع رسانی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری (Autocom2015) از اواسط شهریور ماه آغاز شد و بصورت گسترده در کل کشور به آن پرداختیم تا بتوان از استانهای دیگر کشور جذب مشارکت‌کننده داشته باشیم وهمچنین درخصوص حضور شرکتهای خارجی نیز فعالیتهایی را انجام داده ایم که امیدواریم به نتیجه برسد.پس از اعلام تاریخ ثبت نام در سایت Autocom.ir علاقمندان به حضور، ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده اند که پس از بررسی اولیه امکان انتخاب غرفه به آنان داده شده است و تاکنون بیش از ۹۳ شرکت انتخاب غرفه نموده اند.

امسال هم مانند سالهای قبل برگزاری چند سمینار و میزگرد تخصصی و عمومی برنامه ریزی شده که طبق برنامه تنظیمی همه روزه از ساعت ۱۹-۱۷ برگزارمی شود و در سطح دانشگاهها، مراکز آموزشی و دستگاههای اجرایی در این خصوص اطلاع رسانی گسترده انجام می پذیرد که امیدواریم شاهد حضور پر شور علاقمندان در این سمینار ها و میزگردها باشیم.

با توجه به ابلاغ بخشنامه توسعه دولت الکترونیک تلاش شده با هماهنگی استانداری دستگاههای اجرایی حضور پررنگ و فعالی داشته باشند و مردم را در جریان اموری که بصورت آنلاین می توانند انجام دهند و از تردد جلوگیری می‌شود، قرار دهند.

همچنین با پیگیریهای انجام شده پاویونی از چند دانشگاه و صنعت تشکیل می شود که بتواند ارتباط بین این دو قشر مهم جامعه را با هم نزدیکتر کند.

همچنین از شرکتهای دانش بنیان و مراکز رشد نیز دعوت شده تا آخرین نوآوریها و محصولات خود را ارایه نمایند.

این نمایشگاه از ۱۹ لغایت ۲۳ آبان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار می گردد و ساعت ۹ صبح تا ۱۲ روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان نیز برای بازدید متخصصین و کارشناسان در نظر گرفته شده است.

 با توجه به رویکرد نمایشگاه که نوآوری است از همه علاقمندان به این صنعت، اساتید دانشگاه ها و دانشجویان، متخصصین، کارشناسان IT دستگاههای اجرایی و مردم شریف و بزرگوار اصفهان دعوت می نمایم که از این نمایشگاه بازدید و با ارایه نقطه نظرات خود ما را در هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد مهم یاری نمایند.

در خاتمه از همه دست اندرکاران و فعالان دلسوز این صنعت پاک و مسئولین محترم شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان که ما را در برگزاری این نمایشگاه یاری می نمایند کمال تشکر را دارم.

logo-samandehi