چهارشنبه، 04 آذر 94 - 12:48

 

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از رونمایی پرتال جامع اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: این پرتال به همت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان آغاز به‌کار کرده و می‌تواند به عنوان منبع رسمی خبری انتخابات استان مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش آی تی اصفهان  به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، سید‌رضا عقدایی در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور هیئت نظارت شورای نگهبان برگزار شد، با اشاره به رونمایی از پرتال جامع اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: این پرتال به همت کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان آغاز بکار کرده است و می‌تواند به عنوان منبع رسمی خبری انتخابات استان مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این پرتال برای نخستین‌بار در استان اصفهان ایجاد شده است، افزود: از قابلیت‌های این پرتال می‌توان به درج به روز اخبار انتخابات، اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌ها، درج قوانین و مقررات انتخابات، بیانات مهم حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اشاره کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به نقش تبلیغات و اطلاع رسانی در انتخابات تصریح کرد:‌ رسانه‌ها می‌توانند در زمینه‌های اعتماد سازی و جلب مشارکت آگاهانه مردم بسیار اثرگذار باشند.هر رسانه‌ای به اندازه مخاطبین خود اثربخشی دارد و رسانه‌ای نیست که از اهمیت برخوردار نباشد.

وی بیان کرد: تمامی برنامه‌های مربوط به روند اطلاع‌رسانی و برگزاری انتخابات در استان اصفهان بر اساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

عقدایی با اشاره به برگزاری تمام الکترونیک انتخابات خاطرنشان کرد: تخلفات در روش الکترونیکی تحت هر عنوانی به صفر می‌رسد و  هم اکنون از ۲۶ مرحله روند انتخابات ۲۴ مرحله آن به صورت الکترونیک آماده است که از مزایای روش انتخابات تمام الکترونیک اعلام نتیجه قطعی با فاصله ۳ تا ۴ ساعت پس از اتمام رأی‌گیری در شهرهای بزرگ از جمله اصفهان است.

وی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی صحیح در انتخابات گفت: هدف مجریان و ناظران انتخاباتی برگزاری انتخابات پرشور و خالی از شک و شبهه است و می‌طلبد بیشترین هماهنگی‌ها را داشته باشیم.

logo-samandehi