یکشنبه، 15 شهریور 94 - 07:26

 

مرتضی ورشاوی مسوول روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان با اشاره به برگزاری این رویداد در شهریور سال جاری، گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه تا روز ۱۲ شهریور ادامه داشته و مقرر شده تا این برنامه با حضور جمع کثیری از افراد ادامه پیدا کند.

hamnet

وی با بیان اینکه رویداد هم‌نت یکی از بهترین رویدادهای موجود در کشور است، اظهارداشت: رویدادهای کارآفرینی در کشور کم نیستند اما در رویداد هم‌نت هم‌زمان هم آموزش و هم اقدامات عملی به صورت همزمان انجام می‌شود.

مسوول روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان  بیان داشت: در رویداد کارآفرینی  هم‌نت آموزش‌هایی فشرده، عملی و کاربردی برای راه‌اندازی یک کسب و کار را می‌آموزند، در قالب تیم‌هایی از قبل تشکیل شده بر روی ایده‌های خود کار می‌کنند، با ایده‌های واقعی سرو کار دارند، از حضور مربیان و تسهیل گرانی حرفه‌ای و کاربلد بهره‌ می‌برند و از همه مهمتر اینکه در پایان دوره می‌توانند سرمایه‌گذاران واقعی برای رشد ایده خود را بیابند.

وی ادامه داد: این رویداد برای صاحبان ایده‌ای که برای رشد کسب و کار خود به دنبال سرمایه‌گذار هستند، یا ایده‌ای دارند که برای اجرایی شدن آن نیاز به تکمیل تیم دارند و یا فرد توانمندی که به دنبال تیمی خوب برای همکاری می‌گردد گزینه بسیار مناسبی است.

logo-samandehi