دوشنبه، 26 مرداد 94 - 09:44

 

پنجمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته، ۲۵ تا ۲۹ مردادماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت.به گزارش عصرارتباط از اصفهان و به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه به صورت دوسالانه و با هدف گردهم‌آوری فعالان حوزه صنعت مخابرات شامل اپراتورهای موبایل، شرکت‌های ارتباطی، تأمین‌کنندگان تجهیزات و نرم افزارهای ارتباطی و توزیع‌کنندگان اینترنت برگزار می‌گردد.

IMG_1210

پنجمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته که همه ساله با حمایت شرکت مخابرات استان اصفهان برگزار می‌شود، امسال نیز با حمایت این شرکت و همچنین شرکت مخابرات ایران، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان تنظیم مقررات رادیویی منطقه مرکزی، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت تحقیق و تولید وسایل الکترونیک(تکتا)، سندیکای مخابرات ایران، پلیس فضای مجازی(فتا)، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعتی شریف، انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف، نشریات عصر ارتباط و سرو لاله‌زار و همچنین حمایت مالی شرکت رایتل برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در فضایی حدود ۲۵۰۰ مترمربع در یک سالن نمایشگاهی برگزار می‌شود و میزبان ۲۹ مشارکت‌کننده از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان است.

در حاشیه این رویداد چهارمین کنفرانس فناوری‌های نوین ارتباطی با هدف انتقال اطلاعات جدید و آخرین دستاوردهای صنعت مخابرات و ارتباطات در جهان و ایران با حضور اساتید ملی و بین‌المللی برگزار می‌گردد.

همچنین ششمین نمایشگاه دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی و حرفه‌ای و تجهیزات آموزشی از ۲۵ تا ۲۹ مردادماه جاری در سالن شیخ بهایی محل برگزاری نمایشگاه اصفهان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برپا می‌گردد.

این نمایشگاه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سازمان فنی و حرفه‌ای و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان (معاونت امور جوانان)، شرکت شهرک‌های صنعتی
استان اصفهان، فرماندهی انتظامی، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون استان اصفهان، اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن و تجارت، بنیاد ملی نخبگان، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان، مرکز تحقیقات و تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف و …. برگزار می‌شود.

در این دوره ۴۷ مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

این نمایشگاه با هدف ارائه توان آموزشی فعالان استان و به منظور آشنایی جامعه مخاطب با تنوع خدمات آموزشی استان برگزار می‌شود.

ششمین نمایشگاه دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های علمی و حرفه‌ای و تجهیزات آموزشی در محیطی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع با موضوعات مختلف آموزشی مانند فناوری اطلاعات، بورس و بازرگانی، آموزش هنر و خلاقیت و … و با حضور سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و همچنین سازمان ملی ورزش جوانان(هیأت‌های ورزشی) برپا خواهد گردید.

مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه در حوزه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، آموزش عالی، آموزش‌های تکمیلی مدیریت بازرگانی و بورس، آموزش کودکان و مقاطع قبل از دانشگاه، مؤسسات اعزام دانشجو و کاریابی و تولید و توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی فعالیت می‌کنند.

همچنین همزمان با این دو نمایشگاه تخصصی، چهارمین جشنواره فروش رایانه و تجهیزات دیجیتال در یک سالن نمایشگاهی با هدف عرضه و فروش انواع رایانه و تجهیزات دیجیتال برگزار می‌شود.

از نکات قابل توجه این جشنواره، فروش کالاهای شرکت‌ها و فروشگاه‌ها زیر قیمت متعارف روز بازار با تخفیف نمایشگاهی همانند سال‌های قبل خواهد بود.

logo-samandehi