دوشنبه، 01 تیر 94 - 04:00

 

13696532-cameraman-silhouette-and-cameras

من یکی از علاقه‌مندان به آقا دوربینی هستم. کاری هم به این که خبرنگارای صدا و سیما و خیلی‌های دیگه چی پشتش می‌گن ندارم. اخبار و عکس‌های آقا دوربینی رو هم معمولا تعقیب می‌کنم. آقا دوربینی علاقه شدیدی به دیده شدن و شهرت داره و گفته تا آخر عمر هم هرجا دوربین عکاسی و فیلمبرداری ببینه جلوش می‌ره. آقا دوربینی همه روزه اخبار رسانه‌ها رو مطالعه می‌کنه تا ببینه فردا کجا برنامه‌ای مهم هست که احتمالا سر و کله عکاس‌ها و فیلمبردارها پیدا می‌شه.
بعد اونطور که خودش می‌گه بر اثر سال‌ها تجربه به حدی دقیق بهترین کادرها رو انتخاب می‌کنه که تقریبا هیچ عکاس و فیلمبرداری امکان حذف اون از تصاویر رو نداره. برای همین خود من هر جا مراسمی‌ هست چشمم اتومات آقا دوربینی رو پیدا می‌کنه.
آقا دوربینی که تقریبا معروف هم شده چند تا گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف هم داشته، اون در یکی از مصاحبه‌هاش گفته: «.وقتی که مراسمی ‌پخش مستقیم می‌شود هیچ فردی نمی‌تواند من راسانسور کند. فقط امکان دارد کارگردان توصیه کند از جایی که من هستم کمتر تصویر برداری کنند اما من می‌روم نزدیک مجری می‌ایستم تا مجبور به فیلمبرداری از من شوند. سعی می‌کنم در تظاهرات و راه پیمایی‌ها پشت سر آدم‌های مطرح راه بروم ؛ آن وقت دیگر اصلا سانسور نمی‌شوم 🙂 »
اگر اسم آقا دوربینی رو در اینترنت جست‌وجو کنید متوجه می‌شید که تصاویری از سال ۷۰ نیز از او پیدا می‌شه که مشغول شکار عکاس‌ها و فیلمبردارها است. (خلاصه برای کسب اطلاعات بیشتر به اینترنت مراجعه کنید.)
اما خب بگم که اصلا چی شد که من اینقدر درباره آقا دوربینی حرف زدم. موضوع اصلا این بنده خدا نبود. موضوع مربوط می‌شه به یکی از معاونان وزیر ارتباطات که هفته گذشته دو تا خبرگزاری نوشتند در حاشیه یک مراسم فقط رفته و جلوی دوربین‌های صدا و سیما ایستاده و یک مصاحبه کرده و به بقیه رسانه‌ها هم که دوربین نداشتن، گفته، من وقت صحبت با شما رو ندارم.
البته یکی از خبرگزاری‌ها نوشته اگه لازم باشه دفعه بعد ما هم یک دوربین دستمون بگیریم که ایشون پاسخ ما رو هم افتخار بدن.
اما چند کلام با ایشان. مدیر محترم، آقا دوربینی یک مسوول نیست و مختار است جلوی هر دوربینی برود، اما شما مسوول هستید. ریشه واژه مسوول هم مشخص می‌کنه که شما مورد سوال واقع می‌شید. اتفاقا حوزه کاری جنابعالی پر از پرونده‌ها و کارهای ناتمام و بلاتکلیف هست که وقت مبسوطی را باید برای آن بگذارید. شما که همینطوری برخی رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران را به مجموعه خودتان ممنوع‌الورود کرده‌اید، لااقل جواب همان چند رسانه را بدهید.
صدا و سیما هم که در یک بخش خبری در بهترین وضعیت زیر ۲۰ ثانیه امکان پخش گزارش عملکرد و توانمندی‌های شما را دارد.
مخلص کلام این که شما با آقا دوربینی فرق دارید و باید هم همینطور باشد، پس لطف کنید پاسخگوی باقی همکاران رسانه‌ای ما نیز باشید.
عزت زیاد
آق فری
(منبع:عصرارتباط)

logo-samandehi