دوشنبه، 26 مرداد 94 - 02:58

 

طبق دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات رادیویی فروش اینترنت مخابرات در اصفهان ممنوع اعلام شده است. این دحالیست که کارشناس مخابرات اصفهان از این مسئله اظهار بی اطلاعی می‌کند و می‌گوید: دستورالعملی در این رابطه به ما ابلاغ نشده است.  بعد از نارضایتی اکثر کاربران اصفهانی از اینترنت پرسرعت مخابرات و هجوم دوباره آنها به سمت شرکت‌های خصوصی ارائه دهنده اینترنت (پپ)، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد که تقریبا کاربران و البته مخابرات را به یک چالش اینترنتی بزرگ دعوت کرد چرا که تعدادی زیادی از اصفهانی‌ها مشترک اینترنت مخابرات هستند و عده‌ای هم در صف پیوستن به این اپراتور ارائه دهنده اینترنت قرار دارند.

اینترنت 2020 اصفهان

این سازمان با انتشار اطلاعیه‌ای از منع فروش اینترنت مخابرات به دلیل بی کیفیتی و نبود پهنای باند لازم در اصفهان خبر داد تا همه کاربران ناراضی اینترنت مخابرات بیش از پیش نگران وضعیت اینترنت ۲۰۲۰ در اصفهان شوند.
از طرفی به دلیل وجود خطوط فیبر نوری در برخی از مناطق استان اصفهان و از آنجایی که ساکنین این مناطق تنها می‌توانند از خدمات اینترنت مخابرات بهره‌مند شوند، نگرانی به وجود آمده برای این دسته از کاربران دو چندان شد.
با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد علیرغم اعلام سازمان تنظیم مقررات رادیویی مبنی بر منع فروش اینترنت مخابرات در اصفهان، شرکت مخابرات استان اصفهان همچنان به واگذاری اینترنت به کاربران خود ادامه می‌دهد و از این بابت ممنوعیتی ندارد!
پس از تماس با سامانه ۲۰۲۰ مخابرات استان اصفهان و ارتباط با یکی از کارشناسان این شرکت، متوجه شدیم که مخابرات همچنان در حال فروش اینترنت به کاربران جدید است.
این کارشناس مخابرات در این خصوص می‌گوید: نام اصفهان در بین استان‌هایی که فروش و واگذاری اینترنت در آنها ممنوع شده است، نیست. مخابرات اصفهان پهنای باند مورد نیاز خود را از شرکت مخابرات و چند شرکت دیگر تامین می‌کند.
این کارشناس مخابرات همچنین می‌گوید: دستورالعملی در این رابطه به ما ابلاغ نشده است.
این در حالیست که هنوز مخابرات استان اصفهان در طول مدت یک ماه نتوانسته است شرایط مد نظر سازمان تنظیم مقررات رادیویی را فراهم کند و براساس نظر این رگولاتوری فروش اینترنت در اصفهان همچنان ممنوع است.

logo-samandehi