شنبه، 09 خرداد 94 - 11:33

 

irancell-service-center-rasht

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند هر یک از بسته های اینترنت روزانه ۱۵ مگابایتی، هفتگی ۱۰۰ مگابایتی و ماهیانه ۲۰۰ مگابایتی را برای سیمکارت ایرانسل اعضای خانواده، دوستان و یا دیگر سیمکارت های فعال روی تبلت و مودم های همراه، خریداری و فعال‌سازی کنند.

براساس این گزارش، مشترکین برای اهدای بسته اینترنت همراه روزانه ۱۵ مگابایتی با هزینه ۵۰۰ تومان می بایست کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*۱*۱*۵*۵۵۵* و برای بسته هفتگی ۱۰۰ مگابایتی با هزینه ۲ هزار و ۵۰۰ تومان کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر*۲*۲*۵*۵۵۵* را از سیمکارت اعتباری ایرانسل خود شماره گیری کنند.

اهدای بسته ۲۰۰ مگابایتی با اعتبار زمانی ۳۰ روزه هم با هزینه ۵ هزار تومان، از طریق کد دستوری #شماره سیمکارت اعتباری مورد نظر#۱*۳*۵*۵۵۵* امکان پذیر است. در این روش، شماره سیمکارت ایرانسل مورد نظر باید به صورت  *********۰۹ وارد شود.

استفاده از تمامی بسته های اینترنت ایرانسل، بدون محدودیت در سرعت و فناوری، در تمامی مناطق تحت پوشش خدمات نسل ۲، ۳ و ۴ ایرانسل در سراسر کشور امکان پذیر است.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل ۲، ۳ و ۴، تعرفه‌ها و بسته‌های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت ۳G و ۴G گوشی، مناطق تحت پوشش و مودم‌های ایرانسل از طریق صفحه اینترنت همراه وبسایت ایرانسل قابل مشاهده است.

در حال حاضر شبکه ۳G ایرانسل در بیش از ۳۰۰ شهر و دهستان و شبکه LTE/4G ایرانسل در بیش از ۷۰ شهر کشور راه‌اندازی شده است.

logo-samandehi