دوشنبه، 28 اردیبهشت 94 - 07:37

 

C-_Users_ASRE-ERETEBAT_Documents_اینترنت-پرسرعت-2020

همواره مسئله اینترنت در کشور یکی از معضلات کاربران بوده است، این درحالیست که در ایران علاوه بر شرکت های خصوصی ارئه دهنده اینترنت (پپ)،  شرکت مخابرات نیز چند سالی است در کل کشور اقدام به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت کرده است. از آنجایی که مخابرات خدمات اینترنتی خود را نسبت به خدمات اینترنت شرکت های خصوصی با قیمت کمتری ارائه می‌دهد، تعدادی زیادی از کاربران جذب مخابرات شدند و حالا مشترکان زیادی از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند، مشترکانی که البته چندان رضایت از خدمات اینترنتی مخابرات ندارند.
سرعت پایین اینترنت، پشتیبانی ضعیف، قطع و وصل اینترنت بطور ثانیه‌ای و البته، سریع تمام شدن شارژ اینترنت از مهمترین مشکلاتی است که کاربران اینترنت ۲۰۲۰ مخابرات از آن گله دارند و البته مسئولان مخابرات هموراه راه حلی برای رهایی از پاسخگویی به این مکشکلات داشته اند.
این درحالیست که در روزهای گذشته کاربران فضای مجازی که از اینترنت مخابرات استفاده می کنند هم با اختلال در شبکه‌های مجازی همچون اینستاگرام، واتس‌اپ و تلگرام روبرو شدند که البته مسئولان شرکت مخابرات ایران اعلام کردند به دنبال رفع این مشکل هستند.
لود نشدن برخی از وب سایت‌های اینترنتی در بستر اینترنت مخابرات جدیدترین مشکل کاربران اینترنت پرسرعت ۲۰۲۰ است.
برای بررسی این مشکل تماسی با پشتیبانی اینترنت مخابرات داشتیم که پس چند دقیقه انتظار موفق شدیم تا مشکل مربوطه را با کارشناس مخابرات در میان بگذاریم. پس از شرح مشکل به وجود آمده، درپاسخ به ما گفته شد با نصب مجدد ویندوز مشکل حل می‌شود.
به گفته کارشناس مخابرات مجددا ویندوز سیستم را نصب کردیم، اما مشکل مورد نظر تاکنون برطرف نشده است.
این مشکلات درحالی رقم می خورد که علیرغم اینکه اقدامی برای رفع مشکلات این سرویس دهنده اینترتتی انجام نشده است،  ثبت نام مشترکان جدید در حال انجام است.

منبع

logo-samandehi