سه شنبه، 02 تیر 94 - 03:29

 

اینترنت

آخرین نمودار در خصوص متوسط سرعت دانلود اینترنت خانگی در کشورهای مختلف جهان در سال جاری میلادی توسط وب سایت معتبر “نت‌ایندکس” منتشر شده است. این نمودار نشان دهنده آن است که سرعت اینترنت در اصفهان نسبت به سه ماه گذشته سیر نزولی داشته است بطوریکه هم اکنون اصفهان با سرعت دانلود ۳٫۶۵ مگابایت در ثانیه جایی در بین ۶ استان اول از نظر سرعت اینترنت ندارد.
در این رده بندی  استان کرمانشاه در رتبه نخست قرار دارد، شیراز دوم است و استان تهران نیز در جایگاه ششم قرار دارد. مقایسه رتبه بندی جدید با رتبه بندی ها در ماه‌های گذشته نشان می دهد؛ وضعیت سرعت اینترنت در کلانشهر اصفهان نه تنها بهبود نیافته، بلکه سیر نزولی داشته است و این سرعت پایین را کاربران اینترنت در این استان عملا تجربه کرده اند، مشکلی که از سوی مسئولان مربوطه برای رفع آن تدبیری وجود ندارد و به نظر می رسد کیفیت در ارائه خدمات اینترنتی در استان اصفهان جای خود را به کمیت در ارائه این خدمات داده است.
وضعیت نامناسب سرعت اینترنت در استان اصفهان درحالی رقم می خورد که این استان یکی از قطب های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور است و باید دید آیا رتبه اصفهان از نظر سرعت اینترنت در ایران در رده بندی ماه های آتی بهبود پیدا می کند یا باید باز هم شاهد سیر نزولی در این رده بندی باشیم.

233 1

منبع

logo-samandehi