دوشنبه، 18 آبان 94 - 06:29

 

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان، در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای سخت افزار، نرم افزار، تجهیزات الکترونیکی، خدمات دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، پایگاه های اینترنتی و آموزش و پژوهش ارائه می گردد.

photo_2015-11-09_18-28-47

بنابر این گزارش این سازمان با همکاری دیگر حوزه های شهرداری اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری شرکت و  جهت توسعه فرهنگ کاربری فناوری اطلاعات و معرفی خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان؛ کتاب، بروشور، سی دی آموزشی و اقلام فرهنگی فاوا را در غرفه ۱۲۵ سالن شیخ بهایی به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان اهدا می نماید.

در این نمایشگاه همچنین ضمن معرفی پروژه ها و خدمات درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان، مرکز آموزش سازمان فاوا جهت ثبت نام و ارائه خدمت به علاقه مندان دوره های مختلف رایانه حضوری فعال دارد.

بر همین اساس تعدادی از خدمات الکترونیکی شهرداری نیز به صورت به هنگام به شهروندان ارائه شده و شهروندان به طور مستقیم با این خدمات آشنا می گردند.

هدف از برگزاری نمایشگاه کامپیوتر نمایش و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، و ارتقای سطح دانش و تخصص فعالان این بخش بوده و رشد تولیدات ملی و بومی سازی فناوری ها در ایران نیز از اهداف دیگر آن است.

در این راستا با توجه به اینکه اصفهان یکی از مراکز اصلی تولید علم بوده و ظرفیت مناسبی برای ارایه خدمات فنی و مهندسی  داشته، همچنین دارای زیرساخت فنی، سیستم ها و خدمات الکترونیکی و آمادگی سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشد، این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی و شناساندن توانمندی ها و ظرفیت های موجود است.

شایان ذکر است این نمایشگاه از ۱۹ لغایت ۲۳ آبان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار می گردد و ساعت ۹ صبح تا ۱۲ روزهای ۲۰ و۲۱ آبان ( چهار شنبه و پنج شنبه) نیز برای بازدید متخصصین و کارشناسان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در روز افتتاح این نمایشگاه،  همایش “شهر هوشمند” توسط مهندس وحید حیدریان، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان برگزار شده و این سازمان از ساعت ۱۸ الی ۲۰ پذیرای متخصصین و علاقه مندان این همایش  می باشد.

logo-samandehi