سه شنبه، 16 تیر 94 - 04:11

 

site-img18

مرتضی ورشاوی مسوول روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان اصفهان  از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی هم‌نت از ۳۱ تیر در اصفهان خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، بنیاد نخبگان استان، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان برگزار می‌شود.
وی در مورد این رویداد علمی و فرهنگی، گفت: در هم‌نت سرمایه‌گذاران و صاحبان علم وفناوری با یکدیگر آشنا شده و در زمینه مشکلات عمده برای کارآفرینی به امید جستجوی راه‌حل مناسب در این زمینه تلاش می‌کنند و حتی به گفت‌وگو و پرسش و پاسخ می‌نشینند و در پایان این هشت روز فعالیت تیمی و در صورت یافتن راه‌حل مناسب  کسب و کارهای مناسببی را در آینده شکل می‌دهند.
ورشاوری با بیان اینکه این رویداد در سه مرحله انجام شده که در صورت انتخاب افراد به مرحله نخست اجازه ورود به مراحل بعدی نیز داده می‌شود، خاطرنشان کرد: مرحله نخست این رویداد از ۳۱ تیر تا ۷ مرداد با هدف ایجاد فضایی برای درک صحیح از سازوکارهای اقتصادی و نیروهای حاکم بر اقتصاد، تقویت شم اقتصادی شرکت کنندگان و آشنایی با فرآیند نوآوری و کارآفرینی به صورت هدفمند و اصولی طراحی شده است.
وی تصریح کرد: از آنجائیکه تبدیل کردن یک ایده به محصول، به طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها یا به قولی یک جعبه ابزار قوی از مهارت‌های مختلف نیاز دارد در مرحله نخست، شرکت کنندگان در پنل‌های آموزشی مفاهیم و اصول تئوریک و ابزارهای لازم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق را توسط جمعی از اساتید درجه یک داخل و خارج کشور خواهند آموخت.
وی افزود: شرکت کنندگان علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از حرفه ای‌های صنعت خواهند داشت، از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین المللی نیز در طول رویداد برخوردار خواهند شد که به آنها برای تبدیل کردن ایده‌هایشان به محصول مناسب کمک می کنند.
ورشاوی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در پایان دوره خواهند توانست نگاه روش مند و منسجمی به نوآوری و فرآیند خلق ایده داشته باشند و مسیر لازم برای تبدیل ایده به یک مدل و طرح کسب و کار را به درستی طی کنند و مهارت های اولیه مدیریت و راهبری یک کسب و کار نوپا را فرا گیرند

logo-samandehi