پنجشنبه، 28 خرداد 94 - 10:40

 

dastavard

جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران رویدادی بسیار مهم در صنعت بازی‌سازی کشور است که تاکنون چهار دوره از آن با موفقیت برگزار شده است. سه دوره‌ی اول این جشنواره هم‌زمان با نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار شد اما از دوره‌ی چهارم، بدون نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران به کار خود ادامه داده است. پنجمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران حالا، همچون صنعت بازی‌سازی در ایران به پختگی و بلوغ خود رسیده است. برنامه‌ریزی‌ها به‌نحوی انجام شده تا این دوره، ایرادها و نواقص گذشته را نداشته باشد و تمام آثار در رقابتی کامل و سالم شرکت کرده و بهترین‌های ایران مشخص شوند.

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، در این جشنواره تمامی بازی­ها اعم از مستقل و غیر مستقل قادر به شرکت بوده و تمامی آثار بدون توجه به شرایط تیم سازنده (مستقل یا غیر مستقل) مورد داوری قرار می­گیرند. همانند دوره‌ی گذشته، آثار براساس ژانر دسته‌بندی خواهند شد و اساسا تفکیکی بین بازی‌های بزرگ و کوچک صورت نخواهد گرفت.

دبیرخانه دائمی این جشنواره از تمام بازی­سازان دعوت به عمل می­آورد تا در بزرگترین رویداد بازی­سازی سال که در شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار می­گردد، شرکت کنند. علاقه­مندان برای حضور و ثبت­نام در این جشنواره می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه اخبار و مقررات جشنواره، بر روی لینک زیر کلیک کرده و فایل کامل فراخوان را دریافت کنند.

دریافت فراخوان پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران

logo-samandehi