چهارشنبه، 27 خرداد 94 - 09:52

 

  20

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان یک سازمان مستقل با هدف توسعه مبتنی بر دانایی از طریق ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در اصفهان، قطب اقتصادی و صنعتی ایران شکل گرفته است. این سازمان به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور، تلاش می‌کند تا با ایجاد بستری مناسب برای توسعه فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه لازم را برای تجاری‌سازی دستاوردهای آن‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی فراهم آورد.

ایده شو رویدادی است که در آن افراد توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه محک می زنند.ایده شو محلی است برای به اشتراک‌گذاری این تجربیات زندگی‌ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق‌برانگیز و نقطه نظرات منحصربه‌فرد. شما هم اگر چنین فکر و ایده‌های دارید وقت آن رسیده برای سخنرانی درخواست دهید.به بیان ساده تر با توجه به موضوع برگزاری هر کارآفرین شانس پرزنت ایده ی خود را در میان داوران و سرمایه  گذاران دارد.

البته شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بعنوان مجری برگزاری در هر دوره به ایده های برتر برای توسعه کسب و کار جوایز نقدی و تسهیلات ویژه ای میدهد.

  • نفر اول: مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال+ لوح یادبود+ مجموعه کتابهای مفید برای راه اندازی کسب وکار  

  • نفر دوم: مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال+ لوح یادبود+ مجموعه کتابهای مفید برای راه اندازی کسب وکار  

  • نفر سوم: مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال+ لوح یادبود+ مجموعه کتابهای مفید برای راه اندازی کسب وکار 

در این دوره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان بعنوان متولی آی تی حامی این دوره بود. این دوره با حضور شرکتهای بزرگ اصفهان چون ایریسا،آریانا گستر اسپادنا و ایده نگار و با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه استان اصفهان آقای مهندس اطرج،رئیس کمیسیون نرم افزار آقای مهندس احمدی و رئیس کمیسیون سرویسهای الکترونیکی آقای مهندس ابوطالبی برگزار شد.

در شماره تیرماه عصرارتباط اصفهان گزارش کاملی از رویداد ایده شو به چاپ خواهد رسید.

IMG_0142 IMG_0132 IMG_0106 IMG_0103

logo-samandehi