دوشنبه، 30 شهریور 94 - 11:01

 

نایب‌رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان گفت: آموزش فعالان حوزه رایانه‌ای اصفهان برای آشنایی با حقوق کارفرمایان و مصرف‌کنندگان اجرایی می‌شود.مهدی پی‌سپار ظهر دیروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، با اشاره به فعالیت این سازمان در سطح استان اصفهان اظهار داشت: لازمه فعالیت این سازمان، اقتدار و مشخص‌شدن حیطه وظایف بخش‌های آن به شمار می‌رود و ما باید زمینه حفظ اقتدار این سازمان را فراهم کنیم.

وی افزود: زمینه حفظ اقتدار سازمانی این سازمان با تشکیل شورای انتظامی استان و شورای انتظامی کل فراهم شده و در این زمینه از بروز جرم‌های مختلف جلوگیری می‌شود.

نایب‌رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر چالش‌های بسیاری بین کارفرمایان و اعضا وجود دارد و دلیل عمده اختلافات موجود، قراردادهای ناقص منعقد شده بین طرفین به شمار می‌رود.

وی افزود: در واقع طرفین معاملات رایانه‌ای در بخش‌های مخلتف به حقوق خود واقف نیستند و باید با آموزش کارفرمایان و مصرف‌کنندگان، از بروز اختلافات در این زمینه جلوگیری کنیم.

منیژه سلطان‌الکتابی، خزانه‌دار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان اصفهان نیز در این نشست گفت: این سازمان صلاحیت افراد را برای فعالیت‌های صنفی مشخص کرده و نرم‌افزارهای قابل ارائه برای جامعه را برای ثبت در شورای عالی انفورماتیک مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: باید نرم‌افزارها در شورای عالی انفورماتیک به ثبت برسد و شرکت‌های مختلف در زمینه استفاده از آنها اقدامات موثری صورت دهند.

logo-samandehi