سه شنبه، 19 آبان 94 - 09:54

 

مراسم افتتاحیه بیست‌ویکمین دوره نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام) عصر امروز در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شد. در این مراسم مهدی جمالی نژاد شهردار استان، رسول زرگر پور استاندار اصفهان، حسین سیستانی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری اصفهان، روسای سازمان‌های نظام صنفی رایانه‌ای استان ها، اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اعضاء شرکت‌های کامپیوتری و متخصصین کامپیوتر حضور داشتند.

IMG_2791

گفتنی است؛ در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای سخت افزار، نرم افزار، تجهیزات الکترونیکی، خدمات دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، پایگاه های اینترنتی و آموزش و پژوهش ارائه می گردد.در این نمایشگاه همچنین ضمن معرفی پروژه ها و خدمات درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان، مرکز آموزش سازمان فاوا جهت ثبت نام و ارائه خدمت به علاقه مندان دوره های مختلف رایانه حضوری فعال دارد.
هدف از برگزاری نمایشگاه کامپیوتر نمایش و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، و ارتقای سطح دانش و تخصص فعالان این بخش بوده و رشد تولیدات ملی و بومی سازی فناوری ها در ایران نیز از اهداف دیگر آن است. در این راستا با توجه به اینکه اصفهان یکی از مراکز اصلی تولید علم بوده و ظرفیت مناسبی برای ارایه خدمات فنی و مهندسی  داشته، همچنین دارای زیرساخت فنی، سیستم ها و خدمات الکترونیکی و آمادگی سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی و شناساندن توانمندی ها و ظرفیت های موجود است.
گفتنی است؛ در روز افتتاح این نمایشگاه،  همایش “شهر هوشمند” توسط مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان برگزار شد.
همچنین بیستو یکمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری استان اصفهان در طول ۵ روز میزبان برگزاری همایش ها و سمینارهای مختلف جهت متخصصان و مدیران سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی است. علاوه بر همایش فوق، سمیناری با عنوان “چگونه استفاده از خدمات الکترونیکی را افزایش دهیم؟” نیز در روز ۵شنبه ۲۱ آبان ماه ۹۴ ساعت ۱۱ صبح توسط مهندس مجید غلامی، مدیر امور مشتریان سازمان فاوا شهرداری اصفهان برگزار می گردد.
شایان ذکر است این نمایشگاه از ۱۹ لغایت ۲۳ آبان همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار می گردد و ساعت ۹ صبح تا ۱۲ روزهای ۲۰ و۲۱ آبان (چهار شنبه و پنج شنبه) نیز برای بازدید متخصصین و کارشناسان در نظر گرفته شده است.

logo-samandehi