پنجشنبه، 07 خرداد 94 - 10:00

 

-5282
علیرغم اینکه مخابرات در سال های اخیر با تبلیغات گسترده کاربران اینترنت شرکت های پپ را به سمت خود کشانده است، به نظر می رسد این روزها ضعف در ارائه خدمات اینترنتی از سوی این شرکت باعث شده تا شاهد انصراف تعداد زیادی از کاربران و کشیده شدن مجدد آنها به سمت شرکت‌های پپ باشیم.

بعد از آنکه مخابرات با استفاده از امکانات گسترده خود و با هزینه های سنگین سرویس اینترنت پرسرعت خود را با قابلیت جذب پذیری بالا در سطح استان ها تبلیغ کرد،  کاربران زیادی با اعتماد بر شعارهای تبلیعاتی مخابرات از جمله “هزینه پایین و سرعت بالا”،  از کاربری شرکت های خصوصی ارائه دهنده اینترنت (پپ) خارج شدند و به جمع متقاضیان اینترنت مخابرات پیوستند. این اتفاقات درحالی رقم خورد که شرکت های پپ به دلیل عدم امکانات لازم برای تبلیغات در سطح شهرها روز به روز مشتریان خود را از دست رفته می دیدند.

IMG-20150527-WA0000

اما اکنون با گذشت چند سال از ارائه اینترنت پرسرعت از سوی مخابرات اوضاع کمی فرق کرده است و کاربران که از خدمات اینترنت پرسرعت مخابرات بهره می‌برند اکثرا از خدمات دهی نامطلوب این سرویس اینترنتی گلایه دارند و اغلب از کاربری آن اظهار پشیمانی می کنند. به نظر می رسد با توجه به مشکلاتی که هم اکنون در خدمات اینترنت پرسرعت مخابرات وجود دارد، اتفاق چندسال گذشته شرکت های پپ برای مخابرات در حال رخ دادن است، این درحالیست که تعداد زیادی از کاربران اینترنت مخابرات از اشتراک این سرویس انصراف می‌دهند و به سمت شرکت های خصوصی ارائه دهنده اینترنت رهسپارند.
شرکت های پپ هم که موقعیت را مساعد دیده اند حالا دست به تبلیغات در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای پیام رسان موبایلی همچون،  وایبر،  لاین و واتس اپ زده اند تا مشتریان از دست رفته خود را برگردانند.

logo-samandehi