چهارشنبه، 04 اسفند 00 - 09:28

شرکت فراز گاز آراد صفاهان

شرکت فراز گاز آراد صفاهان به عنوان بزرگترین وارد کننده و پخش کننده انواع کپسول های گاز (۵،۱۰،۲۰،۴۰،۵۰،۶۰) لیتری، گازهای (طبی، صنعتی و ترکیبی) ، تجهیزات جوش و برش، رگلاتورهای تخصصی، پالت کپسول، فلاسک نیتروژن، مخزن کرایوژنیک و شیر سیلندر در ایران شناخته شده می باشد که برای رفاه حال شما مشتریان عزیز اقدام به تاسیس فروشگاه نیکان اسپادان نمود و شرایط خرید اینترنتی در بستری امن و آسان را برای شما عزیزان به ارمغان آورد .

فروش گازهای طبی

می توان گفت گازهایی که طبق استانداردهای پزشکی برای بیهوشی و درمان بیماران و یا تشخیص بیماری ها، مورد استفاده قرار می گیرند، گازهای طبی نام دارند مانند( گاز اکسیژن ، دی اکسید کربن ، نیترو اکساید ، هوای فشرده  ) واحد گازهای طبی در بیمارستان ها ومراکز درمانی جزء حساس ترین ومهم ترین بخش های پشتیبانی و درمانی محسوب می شود . شرکت معتبر فراز گاز آراد صفاهان یکی از شرکتهای ارائه دهنده گازهای طبی وکپسول های گاز در ایران می باشد.در صورت نیاز با شماره ( ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ ) تماس گرفته یا به آدرس اینترنتی فروش گازهای طبی وصنعتی مراجعه نموده وبا چت آنلاین یا تکمیل و ارسال فرم درخواست هماهنگی های لازم جهت دریافت و بازگشت سیلندرهای شارژ شده صورت می گیرد.

فروش گازهای صنعتی

گازهای صنعتی به دسته‌ای از ترکیبات شیمیایی گازی شکل گفته می‌شود که به صورت انبوه تولید شده و در صنایع مختلف کاربرد دارد و جزء موارد کلیدی در تولید محصول نهایی صنایع گوناگون می باشند..با توجه به نیاز صنعت و آزمایشگاه هاگازهای با خلوص بالا تولید و عرضه می شود( گازاکسیژن ، گازنیتروژن ، گازآرگون ، گاز زنون ، گاز کریپتون ). گازهای صنعتی یا آزمایشگاهی در سیلندرهای گاز به صورت فشرده ذخیرسازی می شوند. زمانی که مصرف کننده نیازمند حجم بیشتری از گازهای صنعتی باشد می بایست از مخازن کرایوژنیک استفاده کنند شرکت معتبر  فراز گاز آراد صفاهان یکی از شرکتهای ارائه دهنده گازهای صنعتی وکپسول های گاز در ایران می باشد. در صورت نیاز با شماره ( ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ ) تماس گرفته یا به آدرس اینترنتی فروش گازهای طبی وصنعتی مراجعه نموده وبا چت آنلاین یا تکمیل و ارسال فرم درخواست هماهنگی های لازم جهت دریافت و بازگشت سیلندرهای شارژ شده صورت می گیرد.

فروش گازهای ترکیبی

میکس کردن یا ترکیب گاز فرآیندی است که در آن گاز های مختلفی را به منظور اهداف خاص با ترکیب مشخصی مخلوط می کنند.این گاز براساس ویژگی های آن و در واقع خواص گازهای تشکیل دهنده آن در صنابع مختلف کاربرد دارد. به طور معمول، در کپسول های ۲ الی ۵۰ لیتری شارژ می شوند. دو روش برای تولید میکس گازها وجود دارد. این روش ها فشار نسبی و روش وزنی هستند میکس گاز ها با توجه به نوع کاربرد و درخواست صنایع، به صورت ترکیات دو جزئی، سه جزئی و چند جزئی تولید می شوند. و بنا به سفارش مشتریان نیز می تواند گاز میکس تولید کرد. نمونه ای از این ترکیبات برای شما ذکر شده است (گاز استیلن + هلیوم یا نیتروژن) ،(آمونیا ک+ آرگون، نیتروژن یا هلیوم)،(آرگون + هلیوم، هیدروژن یا نیتروژن)، (آرگون + گاز نیتروژن یا اکسیژن) و… شرکت معتبر فراز گاز آراد صفاهان یکی از شرکتهای ارائه دهنده گازهای ترکیبی وکپسول های گاز در ایران می باشد. در صورت نیاز با شماره ( ۰۹۱۳۱۰۶۸۲۴۴ ) تماس گرفته یا به آدرس اینترنتی فروش گازهای ترکیبی مراجعه نموده وبا چت آنلاین یا تکمیل و ارسال فرم درخواست هماهنگی های لازم جهت دریافت و بازگشت سیلندرهای شارژ شده صورت می گیرد.

 

logo-samandehi