چهارشنبه، 31 شهریور 00 - 10:22

 

در این فهرست ۸ گوشی شیائومی را که تأییده‌ی مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و آب را دارند، معرفی می کنیم. به جز گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی که از IP68 (مقاومت کامل در برابر نفوذ گرد و خاک و تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه) بهره می‌برد، سایر گوشی‌ها تأییدیه‌ی IP53 (تقریباً مقاومت کامل در برابر نفوذ گرد و خاک و همچنین پاشش آب به صورت اسپری تا زاویه‌ی ۶۰ درجه) را کسب کرده‌اند.

گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra)

گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا ۹ فروردین ۱۴۰۰ معرفی شد، با نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی سوپر آمولد، رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، گوریلا گلس Victus، پشتیبانی از Dolby Vision، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی بی‌نظیر و شگفت‌انگیز ۱۷۰۰ نیت، پشتیبانی از +HDR10 و نمایش ۱ میلیارد رنگ، مشخصات تحسین‌برانگیزی را با خود حمل می‌کند. شیائومی با تجهیز می ۱۱ اولترا به اندروید ۱۱، رابط کاربری MIUI 12.5، تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸، تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۶۶۰ همراه با ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و همچنین باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، غول بسیار قدرتمندی را راهی بازار کرده است.

ماژول دوربین سه‌گانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ، ۴۸ مگاپیکسلی اولتر اواید به همراه حسگر ۲۰ مگاپیکسلی سلفی، فلاش دوگانه و قابلیت ثبت ویدیو تا رزولوشن خارق‌العاده‌ی ۸K، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی و فیلم‌برداری HDR10+، باعث می‌شود تا یقین کنیم که شیائومی به راستی قاتل پرچمداران را به میدان نبرد آورده است. البته این غول شیائومی با افتخار لقب دومین گوشی گران‌قیمت بازار ایران را به خود اختصاص داده است! جدیدترین گوشی های شیائومی را در این سایت می توانید بررسی، انتخاب و خرید کنید. می ۱۱ اولترا شیائومی با بلندگوهای استریو قدرتمند با عمق صدای بالا و کیفیت صدای ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز و قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از شبکه‌ی ۵G و حسگر اثرانگشت سریع و دقیق در کنار طراحی بسیار زیبایش به طرز عجیبی دلربایی می‌کند.

گوشی شیائومی می ۱۱ آی شیائومی (Xiaomi Mi 11i)

گوشی شیائومی می ۱۱ آی یکی دیگر از گوشی‌های ارزشمند شیائومی است که با ویژگی‌های زیادی همچون نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، گوریلا گلس ۵، نرخ نوسازی تحسین‌برانگیز ۱۲۰ هرتزی و روشنایی خارق‌العاده‌ی ۱۳۰۰ با پشتیبانی از HDR10+، درکنار اندروید ۱۱، MIUI 12، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ ۵G، تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۶۶۰، آماده شده تا چنگ در یقه‌ی پرچمداران بازار بیندازد.

می ۱۱ آی شیائومی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم، انگار اسب خود را زین کرده تا با دوربین فوق تصور ۱۰۸ مگاپیکسلی و با کمک هوش مصنوعی، این بار در عوض ماه، از کره‌ی مریخ عکس بگیرد! و با ضبط ویدیوهایی با کیفیت حداکثر تا ۸K، دوربین بسیاری از گوشی‌های پرچمدار بازار را در گرد و خاک پشت سر خود مدفون کند!

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو (Xiaomi Redmi Note 10 Pro)

ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی با مشخصات یک پرچمدار اما قیمت یک میان‌رده دستگاهی بسیار باشخصیت و پرابهت به چشم می‌آید. این گوشی با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سوپر آمولد و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، گوریلا گلس ۵، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR+ که کوچکترین جزئیات را از دست نمی‌دهید و روشنایی ۴۵۰ تا ۱۲۰۰ نیت که زیر نور مستقیم خورشید هم می‌توانید محتوا را به خوبی مشاهده کنید، اکثر میان‌رده‌های گران‌قیمت بازار را در جلو خود به کرنش و تعظیم وا‌می‌دارد.

اندروید ۱۱، MIUI 12، تراشه‌ی بالارده‌ی اسنپدراگون ۷۳۲جی، پردازنده‌ی گرافیکی بسیار قدرتمند آدرنو ۶۶۰، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی، همچون لباس ابریشمی محکم، نرم و لطیفی است که شیائومی بر قامت ردمی نوت ۱۰ پرو دوخته است.دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی کیفیت ضبط ویدیوهای ۴K و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی شما را به وجد می‌آورد.

گوشی شیائومی می ۱۱ لایت (Xiaomi Mi 11 Lite)

نمایشگر ۶.۵۵ اینچی سوپر آمولدبا رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، گوریلاگلس ۵، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10، اندروید ۱۱ با همراهی MIUI 12 و اسنپدراگون ۷۲۳جی که با آدرنو ۶۱۸ جفت شده و با کمک ۶ یا ۸ گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دستگاهی قدرتمند را به ارمغان می‌آورد.

لنز اصلی ماژول سه‌گانه‌ی این دستگاه عکس‌های معرکه‌ای را ثبت می کند. علاوه بر این، خاطرات شیرین خود را می‌توانید با کیفیت ۴K ضبط کنید. با سلفی‌ ۱۶ مگاپیکسلی در ژست‌های مختلف عکس بگیرید و با بلندگوهای استریو به موسیقی بسیار با کیفیت بالا گوش دهید و لذت ببرید.

گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳ پرو (Xiaomi Poco X3 Pro)

همان‌طور که طراحی زیبا و جوان‌پسند این گوشی دل می‌رباید، ویژگی‌های بسیار زیاد و تحسین‌برانگیز آن با چنین قیمت اندکی، هوش از سر می‌پراند! نمایشگر بزرگ ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، گوریلا گلس ۶ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به همراه پشتیبانی از HDR10، استفاده از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع، تا «گیم» را باخیال راحت تخت گاز و با نهایت سرعت برانید! اندروید ۱۱، MIUI 12، و در کمال تعجب، استفاده از پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام به همران تراشه‌ی آدرنو ۶۴۰ برای یک گوشی میان‌رده‌ی بسیار ارزان قیمت! بعلاوه‌ی ۶ یا ۸ گیگابایت رم که با ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی جفت شده است.

ماژول دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی که تا کیفیت ۴K ویدیو ضبط می‌کند در کنار سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریوی بسیار باکیفیت و باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی، تیر آخر را بر عمق دل خریدار شلیک می‌کند!

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ (Xiaomi Redmi Note 10)

ردمی نوت ۱۰ یکی از بهترین گوشی‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ی بازار است که هم ویژگی‌ها و قابلیت‌های بالایی را ارائه می‌دهد و هم در برابر پاشش آب مقاوم است. این گوشی با نمایشگر ۶.۴۳ اینچی سوپر آمولد و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، گوریلا گلس ۳، اندروید ۱۱، MIUI 12، تراشه اسنپدراگون ۶۷۸ به همراه تراشه گرافیکی آدرنو ۶۱۲، ۴ یا ۶ گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سلفی ۱۳ مگاپیکسلی صدای استریو و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی، ارزشمندترین گوشی اقتصادی برای «گیم»، «عکاسی» و «شنیدن موسیقی» است.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ اس (Xiaomi Redmi Note 10S)

تغییرات این گوشی نسبت به ردمی نوت ۱۰: از تراشه‌ی هلیو جی ۹۵ بعلاوه‌ی Mali-G76 MC4 بهره می‌برد و برای دوربین اصلی نیز از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

گوشی شیائومی پوکو ایکس ۳ ان اف سی (Xiaomi Poco X3 NFC)

آخرین گوشی این فهرست هم از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ با گوریلا گلس ۵ و نرخ نوسازی چشمگیر ۱۲۰ هرتز بعلاوه‌ی HDR10، سیستم خنک کننده مایع برای کاهش دمای گوشی، اندروید ۱۰ با MIUI 12، تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۲جی، تراشه‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۸، ۶ گیگابایت رم با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد که حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل کیفیت دارد و تا کیفیت ۴K نیز ویدیو ضبط می‌کند و با سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، صدای با کیفیت ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز، بلندگوهای استریو و همچنین باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند به فروش می‌رسد.

logo-samandehi