سه شنبه، 07 خرداد 92 - 03:39
دوربین های امنیتی

 

دوربین های امنیتی

دوربین های امنیتی

شرکت SONY به خوبی می داند که نیاز هر سازمان با سازمان دیگر متفاوت است. برخی از سازمانها به دوربین آنالوگ نیاز دارند، در صورتیکه برخی دیگر به دوربینهای IP یا دیجیتال نیاز دارند. در عین حال گاهی استفاده ترکیبی از دوربین های آنالوگ و IP بهترین راهکار می باشد.

نکته اساسی در پروژه های نظارت تصویری، ارائه بالاترین کیفیت تصویر همزمان با مناسب ترین قیمت می باشد. SONY با پیشینه طولانی در تکنولوژی های آنالوگ و دیجیتال، به توانایی متخصصان خویش در گرفتن بهترین تصاویر ایمان دارد. با توسعه استفاده از تجهیزات دیجیتال در صنعت، SONY نیز به سمت ارائه دوربین های امنیتی با کیفیت HD و Full HD پیش می رود. اما کماکان محصولات Hybrid و همچنین Encoder  ها در سبد کالای SONY قرار دارند. با افزایش استفاده از دوربین های HD  انتظار ویژگیهای ارزش افزوده و نوآورانه نیز بالاتر می رود. SONY در پاسخگویی به این نیاز، ویژگیهایی از قبیل View-DR ، XDNR ، Visibility Enhancer و DEPA را در محصولات خود معرفی می نماید. SONY بر این باور است که در طراحی یک پروژه نظارت تصویری، انتخاب دوربین بر پایه ۳ نکته اساسی زیر صورت می پذیرد:

Sensitivity

جرائم معمولا شب هنگام یا زمانی که نور کافی در محیط وجود ندارد اتفاق می افتند. به همین منظور SONY دوربینهایی طراحی نموده که در شرایط نوری بسیار کم و حتی در تاریکی مطلق تصاویر فوق العاده ای ارائه کند.تکنولوژی های مورد استفاده در این زمینه عبارتند از: Visibility Enhancer ، True Day/Night، XDNR ، Adaptive IR  .

Wide Dynamic Range

برای سالها جانمایی دوربین ها چالش بزرگی برای طراحان بوده بدین صورت که همواره سعی شده بین نقطه ای که  از نظر ملاحظات امنیتی مکان مناسبی برای نصب دوربین می باشد با تصویری که واقعا دوربین ارائه می کند ، نقطه مشترکی یافت شود. نهایتاً برای حل این چالش SONY سری جدیدی از دوربینها را با تکنولوژی Wide Dynamic Range عرضه نمود تا بتوانند تصاویر گسترده ای از نمای مورد نظر در اختیار قرار دهند.

Resolution

در نهایت علاوه بر وضوح تصویر، یکی دیگر از ملزومات دوربینهای حرفه ای تشخیص جزئیات همراه با کیفیت بالا می باشد. دریافت تصویر با کیفیت فوق العاده از یک نما، جهت تشخیص چهره یا تشخیص پلاک خودرو نیازمند کیفیت بالای دوربین است. در پاسخ به این نیاز SONY تلاش نموده است در سری جدید دوربینهای Full HD تصاویری بهتر از آنچه چشم انسان می بیند ارائه کند.

شرکت داده پردازی سپنتا دارای تاییدیه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور و نماینده رسمی فروش و خدمات محصولات امنیتی SONY با کارشناسان متخصص در استان اصفهان افتخار دارد در پروژه های امنیتی با برند SONYخدمات مشاوره ارایه دهد.

احمد قادری a.ghaderi@sepanta.com

احمد قادری
a.ghaderi@sepanta.com

logo-samandehi