دوشنبه، 29 آبان 96 - 11:06

 

نمایشگاه اتوکام یکی از با قدمت ترین نمایشگاه ها و رویدادهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می شود. این نمایشگاه بعد از الکامپ بزرگترین رخداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور بشمار می آید و نامی آشنا برای فعالان این حوزه است (Autocom2017) که بحمدا… توانسته جایگاه خود را در کشور بدست آورد.

 

 

استان اصفهان با دارا بودن دانشگاهها و موسسات آموزش عالی متعدد و بیش از ۳۰ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این حوزه از استانهای برخوردار در این زمینه است و  دارای توانمندیهای بسیاری چه از نظر دانش فنی و چه از نظر نیروی انسانی است و در صورتیکه مسئولین توجه بیشتری به این صنعت سبز داشته باشند بسترهای لازم برای تحولی عظیم در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در استان وجود دارد.

شورای سیاست گذاری نمایشگاه از چندماه قبل جلسات خود را با حضور هیات رئیسه سازمان، مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری، معاون توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی و مدیریت مخابرات منطقه اصفهان که هرکدام تقش پررنگی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایفا می نمایند تشکیل و با خردجمعی برای هرچه بهتر برگزاری نمایشگاه برنامه ریزی های هدفمند و مشخصی را تدوین نمود تا کمیته اجرایی که تیمی حرفه ای و باسابقه در برگزاری نمایشگاه می باشند در پیاده سازی برنامه ها تلاش نمایند.

بیست و سومین نمایشگاه اتوکام با رویکرد جدید از ۳۰ آبان تا ۴ آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت، مراکز آموزشی، دانشگاهها، سازمانها و ادارات دولتی و فروشگاهها در چهارسالن، آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را در معرض دید متخصصین، کارشناسان، دانشجویان و عموم مردم قرار می دهند و با ایجاد فضای گفتگو و تعامل تمامی فعالان در حوزه سخت افزار، نرم افزار، شبکه های داده و امنیت فضای تبادل اطلاعات، اینترنت، آموزش و پژوهش، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک و مخابرات میزبان علاقمندان می باشند.

اختصاص غرفه ویژه استارتاپها، شرکتهای دانش بنیان، کسب و کارهای نوپا، مراکز رشد و دانشگاهها از مزیت های بارز این نمایشگاه است.

از همه فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اساتید محترم، دانشجویان، متخصصین و کارشناسان و علاقمندان جهت حضور و بازدید در ۵ روز برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و روز پنجشنبه دوم آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ صمیمانه دعوت بعمل می آورم. شایسته است از یکایک همراهان و عزیزانی که ما را در برگزاری این نمایشگاه یاری می نمایند کمال تشکر را داشته باشم.

logo-samandehi