پنجشنبه، 17 مهر 93 - 05:00

 

اگرچه کمپانی HTC شهرت خود را وام‌دار اسمارت‌فون‌های خود می‌باشد، این کمپانی اکنون ورود خود به عرصه‌ی دیگری از دنیای فناوری را اعلام کرده است. از این پس می‌توانیم اکشن‌کم‌های کمپانی اچ‌تی‌سی را نیز خریداری کنیم. دیروز این تولیدکننده از دوربین RE رونمایی نمود، یک دوربین فیلمبرداری ضدآب بدون تجهیز به منظره‌یاب.

7567

دوربین RE دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسل CMOS، لنز ۱۴۶ درجه‌ای f2.8، و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p/30fps است. سنسور موجود در دسته‌ی این دوربین به طور خودکار به روشن کردن آن پس از برداشتن دوربین منجر شده و از این رو هیچ سوئیچ پاوری را بر روی RE نخواهید یافت. یک ضربه کوتاه بر روی کلید شاتر به شما امکان عکاسی را داده و برای آغاز فیلمبرداری نیز باید این کلید را برای مدت طولانی‌تری بفشارید.

htcre

با استفاده از اپلیکیشن RE مخصوص پلتفرم‌های اندروید/iOS، کاربران می‌توانند به ویژگی‌های ضبط مانند مرور زمان دسترسی داشته باشند، علاوه بر اینکه نمایشگر برنامه می‌تواند به عنوان منظره‌یاب ریموت برای اعمال تنظیمات و دیدن تصاویر به کار رود.

HTC-RE

فیلم‌ها و تصاویر گرفته شده با این دوربین می‌توانند از طریق بلوتوث به اسمارت‌فونتان منتقل شده و همچنین بر روی یک کارت حافظه‌ی microSD که باید از سوی کاربر تهیه شود، ذخیره خواهند شد. با یک بار شارژ باتری ۸۲۰ میلی‌آمپرساعت RE می‌توانید حدود ۱۲۰۰ عکس گرفته یا برای مدت ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه با دوربین خود فیلمبرداری کنید.

Htc-re-

همانطور که اشاره شد، این دوربین ضدآب است و دارای تاییدیه‌ی IPX7 می‌باشد، یعنی قادر به فرو رفتن در عمق یک متری آب برای مدت زمان ۳۰ دقیقه است.

htcre-2

پیش‌سفارش این دوربین از اکنون امکان‌پذیر بوده و قیمت آن ۲۰۰ دلار اعلام شده است. انتظار می‌رود عرضه‌ی آن در ایالات متحده از ماه نوامبر آغاز شود.

htcre-5

منبع : gizmag

logo-samandehi