جمعه، 29 فروردین 93 - 04:39

 

اگر می خواهید تناسب اندام خود را در سال ۲۰۱۴ به نحوی متفاوت دنبال کنید توصیه ما این است که از ردیاب های دیجیتالی استفاده کنید که بدون هیچ آشکار سازی از هدف شما، تناسب اندام شما را تضمین می کند. در سال ۲۰۱۳ ردیاب هایی را از کمپانی های مشهوری داشتیم که طی بررسی هایی موفق بودن و کارا بودن آن ها ثابت شد اما این مچ بند ها یا ردیاب های تناسب اندام که امروز می خواهیم برایتان شرح دهیم در واقع ابزار آلاتی هستند که به راحتی به شما کمک می کند روند متابولیسمتان را از مچ دست رد یابی کنید. این دستگاه ها برای سلامتی و تناسب اندام شما طراحی شده اند و جوامع پزشکی آن ها را تایید کرده اند.

Jawbone Up 24

Jawbone Up 24.

این دستگاه که به دور مچ شما بسته شده مانند نمونه های مشابه نیازی به اتصال به هدفون ندارد و به راحتی می تواند توسط بلوتوث به ردیابی و ارسال و دریافت داده ها بپردازد. در واقع این بند دیجیتالی با استفاده از بلوتوث اطلاعات لازم را به اپلیکیشن ارسال می کند. از ویژگی های دیگر Jawbone Up 24 این است که در مقابل تغییرات آب و هوا مقاوم است و به سادگی توسط دیگران قابل تشخیص نیست و از همه مهم تر باطری آن حدود ۷ روز می تواند بدون کاستی کار کند. قیمت حدودی Jawbone Up 24 هم اکنون ۱۲۹ پوند است و توسط Jawbone ساخته شده است.

Samsung Gear Fit

ردیاب تناسب اندام

این مچ بند دیجیتالی سامسونگ هم شاید اولین فناوری پوشیدنی برای تناسب اندام باشد که زود تر از هرچیز به ذهن مخاطبان خطور می کند. کیفیت ساخت این دستگاه طوری است که کمتر کسی متوجه آن و هدفش خواهد شد. در Samsung Gear Fit با نمودارهای ممکن روند فعالیت و سلامت شما نشان داده می شود و از طرفی با نبض سنج آن تعداد ضربان قلب شما اندازه گیری می شود و حدودا با صد نرم افزار راه اندازی شده است. اولین فناوری پوشیدنی تناسب اندام  و سلامت مربوط به سامسونگ است که با ارائه ویژگی های زیادی، به سلامت شما کمک می کند. با اتصال این گجت روی دستتان از وزن ۲۷ گرمی ان قطعا آزرده نخواهید شد و همین وزن کم آن از جمله نقاط قوت آن به شمار می رود.

Razer Nabu

ردیاب تناسب اندام

شاید RAZER را از کیت های بازی آن بشناسید اما  RAZER در واقع به بخشی برای سلامتی و ورزشی تبدیل شده که نمونه ای از فعالیت های آن ارائه بند تناسب اندام است که به ، ارائه شمارش گر گام، و وردیابی خواب می پردازد. همچنین  Nabu می تواند با گوشی شما ادغام شود و به شما از تماس های از دست رفته و حتی مسیج هایتان اطلاع دهد. می توان گفت عملکرد این بند رازر شبیه به ساعت هوشمند باشد . این بند هوشمند با دستگاه های اندرویدی و Ios به راحتی جفت می شود و می توان از آن استفاده خوبی برد. قیمت کنونی این بند صد دلار است.

LG Lifeband Touch

ردیاب تناسب اندام

این دستگاه هم محصولی از کمپانی ال جی است که باید در نوع خود مثل سایر محصولاتش نمونه باشد. طراحی جذاب این گجت در واقع باعث می شود که چشم شما را در بین این گجت های مشابه به خود بدوزد. این فناوری دارای یک نمایشگر تمام رنگی OLED است که به شما اطلاعات روزانه تان را اعلام می کند. علاوه بر اینکه این گجت به عنوان دستگاهی برای تناسب اندام بکار می رود اما استفاده از آن می تواند همچون یک ساعت هوشمند به شما کمک کند که تعداد گام هایتان را بشمارید و حتی میزان کالری تان را هم محاسبه کنید. همچنین درصورتی که ایمیلی برایتان بیاید یا تماسی با شما گرفته شود LG Lifeband Touch به شما هشدار خواهد داد. فقط باید هر ۵ روز یکبار آن را شارژ کنید و خبر خوب هم اینکه این دستگاه در مقابل تعریق و آب مقاوم است پس می توانید به راحتی با آن شنا کنید و متوجه تغییرات متابولیسمی خود باشید. این گجت هم اکنون با قیمت ۱۷۹ دلار به فروش می رسد.

Garmin Vivofit

ردیاب تناسب اندام

Vivofit هم دستگاهی است که با بندی بسیار مقاوم به شما امکان می دهد که آهنگ خواب و گام خود را محاسبه کنید و بدین طریق سلامت خود را به طور دیجیتالی مورد بررسی قرار دهید. تنها باید هر ۷ روز Vivofit را شارژ کنید اما می توان گفت بند این مچ بند از استحکام خوبی برخوردار است و همچون مواردی که در بالا ذکر شد در مقابل تعریق و آب نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. قیمت محصول Garmin Vivofit هم اکنون ۱۳۰ دلار است.

Fitbit Flex

ردیاب تناسب اندام

همچون برند ها و مارک هایی نظیر Nike و Jawbone UP این برند هم یکی از برند های مشهور و نام آور در بازار است که اقدام به طراحی گجتی ورزشی برای صحت و سلامت و تناسب اندام کرده است. این دستگاه که دارای بند و بدنه ای مستحکم و لطیف است، برای ردیابی سلامت شما توسط بلوتوث طراحی شده است. این دستگاه با بررسی مسافت طی شده به شما کمک می کند از روند سلامت خود مطلع شوید و البته با بررسی خواب سلامت شما را تضمین می کند. قیمت این محصول حدودا ۸۰ دلار است.

Misfit Shine

ردیاب تناسب اندام

ظاهرا این دستگاه با بقیه فناوری های پوشیدنی که تا کنون معرفی کرده ایم خیلی فرق می کند. Misfit Shine در واقع یک ردیاب برای شناست که بازار آن در آمریکا داغ است و هم اکنون در انگلستان به فروش می رسد! این ردیاب که کاملا ضد آب است و با بدنه ی آلومینیمی طراحی شده به شما کمک می کند که با اتصال به گوشی های هوشمند روند شنای شما را مورد بررسی قرار دهد. سنسورهای این دستگاه که به خیسی عکس العمل نشان می دهند می توانند روند شنای شما را زیر نظر بگیرند و از طرفی هم با برنامه ریزی که شما انجام می دهید میزان موفقیتتان را به شما نشان دهند. قیمت این دستگاه که با بقیه ردیاب های بازار فرق دارد و انصافا شیک تر هم می باشد حدود صد پوند است.

Larklife

ردیاب تناسب اندام

این گجت نیز یکی از جمله دستگاه هایی است که برای ردیابی و تناسب اندام شما برای گوشی هوشمندتان طراحی شده است. در واقع با رنگ های روشنی که برای این گجت در نظر گرفته شده شما احساس شادی و سلامتی خواهید کرد و می توانید با یک تپ وعده های غذایی تان را به آن اطلاع دهید تا این دستگاه با دنبال کردن روند سلامتی تان، به تناسب اندام شما کمک کند. این دستگاه نوعی ردیاب خواب نیز به شمار می رود. متاسفانه Larklife فقط برای کاربران پلتفرم ios موجود می باشد و کاربران اندرویدی نمی توانند از آن استفاده کنند

قیمت این دستگاه ۱۵۰ دلار است.

Nike Fuelband SE

ردیاب تناسب اندام

محصول خود را اگر بخواهید از مارک نایک انتخاب کنید پس نیازی به مرور قیمت ندارید اما برای اطلاع بیشتر باید بگوییم که این دستگاه دارای قیمت حدودی ۱۳۰ دلار است و به شما در تناسب اندام کمک می کند همانطور که می بینید آرم نایک هم روی آن می درخشد. این دستگاه به تازگی به Bluetooth 4.0  ارتقا پیدا کرده تا بتواند در فعالیت های گروهی! میزان چربی سوزی و سلامتی شمت را درجه بندی کند و اتصال سریع تری داشته باشد. این محصول با حس رقابتی که ایجاد می کند می تواند انگیزه لاغر تر شدن و فعالیت های رو به صحت و سلامتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

Basis B1

ردیاب تناسب اندام

این گجت که چیزی شبیه به ساعت های دیجیتالی قدیمی است به سادکی ظاهرش کار نمی کند. این وسیله می تواند با ردیابی خواب شما سلامتتان را پیش بینی کند از طرفی هم با مانیتوری که دارد به شما در مورد سلامتی تان و عمکلرد هایتان صحبت می کند. سنسورهای بسیار هوشمند، شتاب سنج ها و … همه و همه در این دستگاه بکار گرفته شده اند تا شما حسابی از آن احساس رضایت کنید. شما می توانید با این گجت که حدودا ۱۷۰ دلار قیمت دارد بسیاری از عادات بد خود را ترک کنید.

Technogym Mywellness Key

ردیاب تناسب اندام

این فناوری نیز مانیتوری داخلی برای دستگاه هایی است که با شتاب سنج آن در تماس قرار می گیرد زمانی که در حال پیاده روی هستید یا با تردمیل کار می کنید و حتی در حال قایق سواری هستید این گجت می تواند نتیجه فعالیت های مستمر شما را اندازه گیری کند و به شما در افزایش سلامتی و تناسب اندامتان کمک کند. قیمت این دستگاه ۱۲۰ پوند است.

Withings Pulse

ردیاب تناسب اندام

این دستگاه هوشمند که حدود ۵ سانتی متر طول دارد در واقع به شما کمک می کند که با قرار دادن آن در جیب کیف یا هر چیزی از میزان مسافتی که طی می کنید و میزان کالری که می سوازنید خبر دار شوید. این دستگاه با سنسورهایی که دارد می تواند ضربان قلب شما را نیز بررسی کند و با بررسی اطلاعات دریافتی ده روزه نتایج خوبی را به شما بدهد. این سیستم با اندروید و دستگاه های اپلی به راحتی ادغام می شود. قیمت Withings Pulse هم اکنون ۹۰ پوند است.

به نظر می رسد که دنیای تکنولوژی در ادغام با سایر عرصه ها نظیر سلامت و زیبایی بتواند کارهایی کند که موفقیت و ماندگاری محصولات خود را بیشتر و بیشتر کند. دنیای سخت افزار ها دنیای عجیبی است که در عین سخت بودن به همراه نرم افزارها بسیار هوشمند و منعطف است. به عنوان مثالی از گجت های پوشیدنی تناسب اندام به تازگی مایکروسافت هم به دنبال ساخت ساعتی هوشمند است که خوب است مقاله ای در این مورد با عنوان icrosoft ساعت هوشمند مایکروسافت برای تناسب اندام مطالعه کنید.

logo-samandehi