دوشنبه، 31 شهریور 93 - 10:23

 

حتما تاکنون اسمارت فون های طلایی را در دستان دوستان و آشنایان خود دیده‌اید! البته منظور ما تلفن‌هایی که از طلا ساخته شده‌اند نیست، بلکه در مورد محصولاتی صحبت می‌کنیم که در رنگ‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و یکی از آن‌ها رنگ زیبای طلایی است. شاید برخی گمان کنند که این کار اولین بار از سوی کمپانی اپل و در زمان عرضه آیفون ۵s با زنگ های مختلف شروع شد؛ اما باید گفت که از قبل این روند وجود داشت اما خیلی عمومی نشده بود.در سال ۲۰۱۴، اکثر پرچم‌داران بازار یک رنگ طلایی را در کنار رنگ‌های کلاسیکی مثل مشکی، سفید و خاکستری در محصولات خود داشته‌اند. حالا بهترین زمانی است که می‌توان بهترین پرچم‌دار طلایی بازار را شناخت و آن را انتخاب کرد.با ما باشید تا با این محصولات زیبا آشنا شویم.

  • آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس

جدیدترین پرچم‌دار آیفون یکی از تغیر یافته ترین محصولات این شرکت بوده و از دیدگاه برخی حتی می‌توان آن را شروعی جدید برای اپل دانست. این کمپانی همانند روندی که برای آیفون قبلی در نظر گرفته بود، این محصولش را نیز در چند رگ به بازار عرضه کرده است که یکی از آن‌ها طلایی است. این محصول دارای بدنه‌ای تمام طلایی است و هر دو نسخه آن در این رنگ بسیار شیک و زیبا هستند و از تاریخ ۱۹ سپتامبر برای خرید در اختیار شما قرارگرفته‌اند.

Apple-iPhone-6 (2)

  • HTC One M8

این محصول تایوانی را می‌توان اولین پرچم‌دار امسال دانست که در رنگ طلایی نیز به بازار عرضه شد. البته این کمپانی اخیرا دو محصول مشابه دیگر را نیز بانام های E8 و M8 وینفونی با همین رنگ زیبا به بازار عرضه کرده است.

HTC-One-M8-Gold

  • Ascend mate 7

جدیدترین اسند هوآوی را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای نمایشگاه IFA امسال دانست. این سورپرایز تنها به خاطر صفحه نمایش بزرگ و ۶ اینچی آن نیست، بلکه این محصول با خاطر دارا بودن یک طراحی بسیار زیبا با صفحه نمایشی کم حاشیه و سخت‌افزاری قدرتمند می‌تواند انتخاب خیلی از کاربران روز بازارهای جهانی باشد. این فبلت تماما از فلز بوده و رنگ طلایی آن واقعا زیباست.

Ascend mate 7

  • LG G3

آخرین پرچم‌دار ال‌جی، اولین محصول عرضه‌شده با رزولوشن QHD است. همین موضوع یکی از بهترین دلایل خرید این اسمارت فون از سوی کاربران است در کنار این موضوع، G3 در رنگ‌های زیبایی به بازار عرضه‌شده است و رنگ طلایی یکی از ویژه‌ترین تولیدات این شرکت است. جی ۳ را می‌توانید در رنگ‌های سفید، قرمز و صورتی نیز پیدا کنید.

lg-g3-back

  • Galaxy Alpha

گلکسی آلفا با ضخامت ۶٫۷ میلی‌متر باریک‌ترین محصول تولید شده توسط سامسونگ بوده اولین اسمار فون فلزی این مپانی کره‌ای نیز هست. آلفا از گلکسی اس ۵ باریک‌تر کوچک‌تر بوده، رزولوشن پایین‌تری داشته و ضد آب نیز نیست. گلکسی آلفا را نیز می‌توانید در رنگ زیبای طلایی تهیه کنید.

GalaxyAlpha-Press-01-580-90

  • Galaxy S5

اس ۵ بدون شک یکی از بهترین‌های سامسونگ است که توانست در سال ۲۰۱۴ به فروش بی‌نظیری دست پیدا کند. این اسمارت فون اولین پرچم‌دار عرضه شده توسط سامسونگ در سال ۲۰۱۴ است. اس ۵ را می‌توانید در رنگ‌های زیبایی تهیه کنید که طلایی یکی از بهترین گزینه‌هاست.

samsung-galaxy-s5-540x334

  • Galaxy Note 4

نوت ۴ یکی از بهترین و پیشرفته ترین تولیدات سامسونگ تا کنون است. این محصول نیز همانند برادرانش با رنگ طلایی به بازار عرضه خواهد شد. البته به احتمال قوی قلم این محصول تماما هم رنگ بدنه نبوده و قسمتی سفید رنگ در آن وجود خواهد داشت.

Samsung-Galaxy-Note-4-infographic-1111111

  • Sony Xperia Z3

جدیدترین محصول سونی از خانواده Z، کمی باریک‌تر و البته سریع‌تر از برادر دوم خودش است، اما به طور کلی نمی‌توان تغییرات زیادی را در آن نسبت به نسخه قبل دید؛ اما این محصول، اولین پرچم‌دار خانواده سونی است که با رنگ زیبای طلایی نیز عرضه خواهد شد.

زد ۳ و اس ۵ تنها محصولات ضد آب طلایی بازار بشمار می‌روند.

Sony-xperia-Z3

logo-samandehi