چهارشنبه، 25 مهر 97 - 02:10
گفتگو با آقای احمد امینی رییس کمیسیون امور صنفی و رفاهی سازمان

 

باتوجه به گذشت یک سال از تشکیل کمیسیون امور صنفی و رفاهی در دوره پنجم هیات مدیره، این کمیسیون چه فعالیت‌هایی را انجام داده است؟

کمیسیون امور صنفی و رفاهی از دی ماه سال قبل تا به امروز بیست و دو جلسه تشکیل داده که با توجه به شرح وظایف این کمیسیون از مهمترین اقداماتی که انجام شده میتوان به جمع‌بندی تعرفه‌های خدمات فنی-تخصصی انفورماتیک، نهایی کردن قراردادهای تیپ، عقد قرارداد با بیمه البرز در خصوص بیمه تکمیل درمان، عمر و حادثه و برنامه های رفاهی برای اعضا اشاره کرد.

در حال حاضر چه برنامه هایی را در دست اقدام دارید؟

در حال حاضر بدنبال تقویت ارتباط اعضا با سازمان و ارتباط با نهادهای حاکمیتی و خدمات دولتی هستیم. همچنین از دیگر برنامه هایی که داریم ایجاد یک تشکل صنفی با مشارکت اعضا است که اگر این تشکل صنفی ایجاد شود  شاهد پویایی و تقویت هرچه بیشتر سازمان خواهیم بود. تقویت سازمان به معنای تقویت اعضا و تقویت اعضا به منزله‌ی رفع بخشی از دغدغه‌های روزمره آنان خواهد بود. همینجا لازم می‌دانم از کلیه اعضای محترم درخواست نمایم که در برنامه‌ها و پیشنهادات سازمان مشارکت حداکثری داشته باشند که قطعا انسجام صنفی می‌تواند باعث رشد و تعالی سازمان گردد.

 

گفتگو با آقای احمد امینی رییس کمیسیون امور صنفی و رفاهی سازمان

شما در خصوص فعالیت های انجام شده کمیسیون به بحث برنامه های رفاهی اشاره داشتید، لطفا بفرمایید چه کارهایی انجام شده است؟

در خصوص برنامه‌های رفاهی تعداد جلسات متعددی برگزار شده که نهایتاً جهت سامان‌دهی اعضا در مورد خدمات رفاهی مثل دندانپزشکی، خدمات درمانی، ورزشی و تفریحی اقدام به تهیه کارت تخفیف دار برای پرسنل نمودیم که طی مراحل مختلف، اطلاع رسانی از طرف دبیرخانه سازمان به اعضا انجام شده است. بنده بعنوان مسئول کمیسیون امور صنفی و رفاهی از تمام مدیرعاملان و اعضای محترم صنف نیز درخواست دارم به این اقدام اهمیت ویژه‌ای داده و نسبت به تکمیل فرم بانک و دریافت کارت برای اعضا که کارت عضو شتاب با لگوی سازمان است اقدام نمایند.
همچنین کمیسیون جهت چک آپ سالیانه با تخفیف ویژه و خدمات درمانی با بیمارستان‌های میلاد و عسکریه مذاکراتی را انجام داده و به نتایج خوبی هم رسیده که انشاالله بعد از جمع‌بندی نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم بذکراست استفاده از این خدمات  هم تنها با داشتن کارت فوق امکان پذیر می‌باشد .
از دیگر اهداف کمیسیون، انسجام و وفاق بین اعضا جهت توانمندسازی آنان و برطرف نمودن موانع موجود می‌باشد که انشاالله با حضور و مشارکت حداکثری اعضا این مهم نیز محقق خواهد شد. در خاتمه مشارکت همه اعضا را برای پیشبرد اهداف معین همراه با پیشنهادات سازنده طلب می نمایم.

logo-samandehi