جمعه، 15 فروردین 99 - 10:39

 

اصفهان ارتباط در نظر دارد در ایام تعطیلات نوروز و پویش #در_خانه_بمانیم جهت پرکردن بخشی از اوقات در ایام قرنطینه، به‌صورت روزانه کتاب‌های ارزشمند را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. با ما همراه باشید.

📚کتاب ابتکارات صرفه جویانه نوشته “ناوی رادجو و جیدیپ پرایهو” در هشت فصل تدوین شده؛ کتابی که چندین مطالعه موردی و توصیه در قالب تحقیق و توسعه برای مدیران دارد و نشان می‌دهد رهبران و مدیران شرکت‌ها در بخش‌های مختلف چطور کسب و کار خود را صرفه‌جویانه ارایه کرده‌اند؛ مثلاً یخچالی که برق مصرف نمی‌کند یا دوچرخه‌ای که دست‌اندازهای جاده را به یک انرژی شتاب‌دهنده تبدیل می‌کند تا سریع‌تر حرکت کند یا یک خدمت موبایلی که به کاربران اجازه می‌دهد بدون دارا بودن حساب بانکی پول جابجا کنند.

📚این کتاب با بررسی عملکرد پیشگامان صرفه‌جویی در ایالات متحده، اروپا و ژاپن در همه بخش‌ها شامل صنعت خرده‌فروشی خدمات مالی بهداشت و درمان و آموزش بهترین اقدامات انجام شده را معرفی می‌کند؛ این کتاب خوانندگانش را به درون آن دسته از کسب‌وکارها و صنایع فعال در جهان توسعه یافته می‌کشاند که در حال بهره‌برداری از مزایای ابتکارات صرفه‌جویی آن هستند و یک نقشه راه حیاتی برای کسانی است که خواستار درنوردیدن این دنیای جدید هستند؛ ابتکارات صرفه جویانه ایده و کتابی است که دوران آن فرا رسیده است!

📚نام کتاب:
Frugal innovation: how to do better with less
نویسنده: Navi Radjou/Jaideep C. Prabhu
مترجم: مریم عربی/ نسیم بنایی
قیمت نسخه چاپی: ۱٬۴۵۰٬۰۰۰ ریال

 

 

جهت دانلود و مطالعه کلیک کنید

 

 

.

.

 

 

 

logo-samandehi