شنبه، 05 مهر 93 - 11:56

 

IMG_6324

شرکت مهندسی تحقیق و توسعه ارتباط پانا در سال ۱۳۸۴ با عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک ایران  فعالیت تخصصی خود را در زمینه  امینت شبکه با نرم افزارهای امنیتی (آنتی ویروس)، تجهیزات یکپارچه امنیتی UTM و Backup  آغاز نمود. پانا با هدف بهبود مداوم خدمات و محصولات بر اساس نیاز مشتریان پیشرو و ممتاز  بوده و بواسطه اعتقاد به اصل مشتری مداری و ارائه خدمات پشتیبانی در تهران، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و  بوشهر موفق به ارائه محصولات تخصصی امنیتی بوده است.
در سمینار معرفی محصولات امنیتی کسپرسکی که با همکاری شرکت مهندسی پانا، شرکت تجارت امن و مشارکت کسپرسکی در هتل آسمان اصفهان با حضور مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات سازمانهای دولتی و خصوصی برگزار شد سرکار خانم مهندس پریسا معظمی گفت : این شرکت با توجه به تخصص مدیران و نیروهای متخصص خود از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند و با توجه به اینکه اولین شرکت در استان اصفهان هستیم که به صورت حرفه ای و تخصصی اقدام به ارائه محصولات امنیت شبکه و بطور خاص نرم افزارهای امنیتی (آنتی ویروس) نموده ایم، تاکنون توانسته ایم بیش از ۲۰۰۰۰۰ کلاینت و سرور را با موفقیت سرویس دهی و محافظت نماییم. این شرکت از سال ۸۴ با پشتیبانی ۵۰۰۰ ایستگاه کاری شروع و  در سال ۱۳۹۲ به محافظت از تعداد سالیانه بیش از ۴۰۰۰۰ کلاینت و سرور رسیده است.

شرکت پانا با توجه به توانایی های مدیران و نیروهای خود از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند و با توجه به اینکه اولین شرکت در استان اصفهان هستیم که به صورت حرفه ای و تخصصی اقدام به ارائه محصولات امنیت شبکه و بطور خاص نرم افزارهای امنیتی (آنتی ویروس) نموده ایم، تاکنون توانسته ایم بیش از ۲۰۰۰۰۰ کلاینت و سرور را با موفقیت سرویس دهی و محافظت نماییم.

مدیرعامل شرکت مهندسی پانا افزود: پانا در دهمین سال کار خود موفق به تمدید اولین گروه خریدارن خود برای دهمین سال متوالی شده است که این امر نشان دهنده رضایتمندی مشتریان پانا از سرویس ها و پشتیبانی و اعتماد آنها به این شرکت می باشد.

IMG_6276

وی ادامه داد : مشتریان پانا را سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی تشکیل می دهند. پانا افتخار همکاری با بیش از ۱۰۰ اداره کل و سازمان دولتی، بیش از ۱۵۰ شرکت و کارخانه خصوصی از جمله بزرگترین صنایع کشور، تعداد زیادی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، تعدادی از شهرداری ها و سازمانهای وابسته به شهرداری، بیمارستان ها و مرکز درمانی را دارا می باشد.
خانم معظمی افزود : در سبد محصولات پانا جهت ارائه راهکارهای امنیتی تنوع زیادی وجود دارد. پانا به منظور ارائه بهترین راهکار برای انواع شبکه ها با میزان بودجه مورد نظر خریداران نماینده رسمی ۴ آنتی ویروس می باشد که برخی از آنها را به صورت انحصاری نمایندگی مینماید. اما در زمینه کسپرسکی، این شرکت در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ نمایندگی رسمی شرکت کسپرسکی گردید  و از ابتدا با شرکت کامگارد (VAD) همکاری داشته است. وی گفت :با توجه به احترامی که ما برای خریداران خود در زمینه ارائه خدمات بهینه قائل هستیم در جذب نیروهای متخصص در بخشهای بازرگانی و پشتیبانی با دانش مرتبط تلاش نموده ایم و هدف اصلی خانواده پانا رضایتمندی خریداران می باشد.
در ادامه این سمینار آقای مهندس عابدینی فر از شرکت تجارت امن گفت: شرکت تجارت امن دفتر منطقه ای گروه شرکتهای اسپکتروم در ایران با محوریت دفتر مرکزی در دوبی با ارائه محصولات متنوع امنیتی بالغ بر ۳۵ محصول در حوزه سخت افزار و نرم افزار مشغول به فعالیت در سطح خاورمیانه می باشد. سیاست اصلی تجارت امن فعالیت به عنوان دفتر منطقه ای و ناظر نمایندگان  در ایران است و در حوزه فروش هیچگونه فعالیتی ندارد. وی ادامه داد: که در کنار توزیع محصولات امنیتی موضوع آموزش بسته های امنیتی هم به نمایندگان و هم به مشتریان در دستور کار ماست.

IMG_6344

وی در ادامه در خصوص محصول Kaspersky Endpoint security for Business  گفت : بر اساس تحقیقات انجام شده، امروز در دنیا و شرکتهای بزرگ ۳ آیتم نقش اساسی دارد. ۶۶ درصد صاحبان مشاغل سرعت و شتاب را عامل مهمی میدانند. ۵۴ درصد در سازمانها کارایی و ۸۱ درصد بهره وری را عامل اساسی در پیشبرد اهداف خود میدانند. برای رسیدن به این ۳ عامل نیاز به مهاجرت از سیستم ستنی به سیستم مدرن می باشد و بنابراین برای افرایش کارایی سخت افزارها و تجهیزات جدید در سازمان توسعه می یابد بنابراین پس از مدتی شما یک شبکه بزرگ دارید که مدیریت این شبکه و منابع نیازمند یک نرم افزار قوی و به طبع کارآمد در حوزه امنیت و مدیریت است تا دسترسی و کنترل مدیر شبکه بر تجهیزات به آسانی صورت گیرد.

بسته امنیتی Kaspersky Endpoint Security for Business  هر آنچه که یک شبکه برای امنیت به آن نیاز دارد تمامی در یک سیستم مدیریت متمرکز ارائه میشود.ما محصولی را به شما پیشنهاد میکنیم که تمامی موارد فوق را با یکبار هزینه ،یک پلتفرم  بدست آورید.

مدیر تجارت شرکت تجارت امن ادامه داد: در دنیا روزانه حدود ۲۰۰ هزار بدافزار تولید میشود تا ابزارهایی که سودمند هستند را دچار مشکل کند. کسپرسکی دیگر تنها بعنوان یک آنتی ویروس شناخته نمی شود بلکه در حال حاضر بصورت یک بسته کامل امنیتی ارائه می گردد. بسته امنیتی Kaspersky Endpoint Security for Business   شامل داشبورد که مدیر شبکه بر روی هر یک از منابع شبکه کنترل داشته باشد، آنتی اسپم، آنتی فیشینگ، آنتی ویروس و Endpoint  می باشد. وی افزود: با توجه به استفاده روز افزون از وسایل الکترونیکی قابل حمل مثل اسمارت فون ها و به دلیل جابه جایی اطلاعات این تجهیزات در شبکه یکی از نقاط آسیب پذیری می باشند که باMobile Security  این معضل حل می شود. همچنینWeb Control ، System management  و هر آنچه که یک شبکه برای امنیت به آن نیاز دارد به طور کامل در یک سیستم مدیریت متمرکز ارائه می شود. ما محصولی را به شما پیشنهاد میکنیم که تمامی موارد فوق را با یکبار هزینه ،یک پلت فرم،یک مدیریت بدست آورید.
در پایان مهندس معظمی و مهندس عابدینی فر به سوالات حاضران در خصوص محصول امنیتی کسپرسکی پاسخ دادند.

logo-samandehi