یکشنبه، 23 شهریور 99 - 03:57

 

 

در جوامع امروزآموزش الکترونیکی محدود به اینترنت نمی شود و گستره وسیعی از ابزارها را در بر می گیرد. همیشگی نمودن آموزش به مفهوم حذف بسیاری از محدودیتهای زمانی و مکانی است که تنها از آموزش الکترونیکی انتظار می رود. آکادمی ایرانیان تنها برند ایرانی فعال آموزش مجازی ایران در کشورهای مختلف از جمله افغانستان و عراق می باشد و همچنین پروژه های مشترکی را در کشورهای مختلف پیاده سازی و اجرا نموده است. این آکادمی به عنوان بخشی از برنامه جهانی گسترش دانش در کشورهای در حال توسعه، با همیشگی نمودن آموزش از طریق انواع ابزارهای الکترونیکی، بهبود شرایط کار و زندگی مردم را هدف خود قرار داده است.
مرکز پژوهشی هدایتگران اندیشه (تاسیس ۱۳۷۶) به عنوان زادگاه آکادمی آموزش مجازی ایرانیان پس از موفقیت در زمینه طراحی، تولید و توسعه پلتفرمهای علم الکترونیکی، در بهار ۱۳۷۷ فعالیت خود را در حوزه آموزش اینترنتی با اجرای موفق دوره های عمومی و تخصصی آغاز نمود. در بهار ۱۳۸۸ یکی از بزرگترین پروژه های آموزش الکترونیکی کشور با مشارکت تعداد زیادی از مراکز بزرگ آموزشی، پژوهشی و انتشاراتی داخل و خارج کشور آغاز گردید و آکادمی مجازی ایرانیان متولد شد.
آکادمی مجازی ایرانیان، ماموریت اصلی خود را آموزش بر روی انواع ابزارهای دیجیتالی در قالب وب،تلفن همراه، تبلت، پخش کننده های صوتی و… با هدف افزایش دسترسی کاربران به انواع آموزشهای کارآمد و بهبود شرایط زندگی انسانها می داند.
در سال ۸۸ مدل کسب و کار آکادمی اینترنتی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنده عنوان کار آفرین برگزیده ملی و در سال ۱۳۹۰ با حمایت وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مجوز اولین مرکز آموزش مجازی فنی و حرفه ای ایران با عنوان مرکز آموزش مجازی ایرانیان به آکادمی اعطا گردیده است . در سال ۹۵ نیز رتبه اول اپلیکیشن آموزش مهارتی را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمود.
در حال حاضر تمرکز آکادمی مجازی ایرانیان بر دوره های تخصصی کسب و کار، شامل دوره های آنلاین MBA ، DBA و مدیریت استراتژیک در قالب یک اکوسیستم جامع آموزشی می باشد. در حال حاضر ۳۰ درصد فراگیران دانشجویان آکادمی را فارسی زبانان خارج از کشور تشکیل می دهند.
همچنین با تجربه موثر مدیریت آکادمی در سطوح بالای کارآفرینی کشور، برنامه های جامعی برای استارتاپها و کسب و کارهای نوپا در بخش فناوری اطلاعات و بازیهای رایانه ای طراحی شده و در حال اجرا می باشد. با مشارکت باشگاه کارآفرینی ایرانیان، تسهیلات متنوعی در اختیار استارتاپها قرار می دهد.
آکادمی مجازی ایرانیان با همراهی حدود ۱۰ نفر از همکاران و ۳۰ نفر از مدرسین برجسته کشور، تلاش می کند تا به هر نحو ممکن دسترسی کاربران را به آموزش های کاربردی تسهیل نماید.
www.elearnever.com

logo-samandehi