دوشنبه، 04 اسفند 99 - 01:17

 

تصور کنید که بیشتر از ۸۵۰ دوره متنوع مهارتی، دروس مدرسه، کلاسهای آنلاین، وبینار و رصد آنلاین از سطح مبتدی تا تخصصی یک جا بر روی اپلیکیشن در اختیار شما باشند. و همه این ها فقط با یک اشتراک ماهیانه ارزان به صورت نامحدود در دسترستان باشند. این استاد اپ است. در استاد اپ شما می توانید از دوره ها و رویدادهای رایگان یا اشتراکی اپ استفاده کنید. سپس در صورت تمایل با یک اشتراک کم هزینه به صورت نامحدود به تمام محتوای آموزشی و سرویسهای متنوع استاد اپ دسترسی پیدا کنید.
استاد اپ چه خدماتی دارد؟
محتوای آموزشی مهارتی در ۴۹ شاخه از مدیریت و کسب و کار تا فناوری اطلاعات، موسیقی، روانشناسی، ورزش و آشپزی.
دروس مدرسه و کنکور همراه با آزمایشهای درسی پایه اول تا دوازدهم
ارائه صدها کتاب صوتی و پادکست در موضوعهای مختلف
برگزاری وبینارهای آموزشی
برگزاری برنامه های رصد آنلاین
برگزاری رقابتهای علمی و آموزشی
ایده استاد اپ از کجا آمد؟
با یک بررسی در شرایط جامعه به وضوح می فهمیم که فشار اقتصادی در حال خارج کردن یادگیری موثر از سبد خانواده هاست. این یک سونامی از بی سوادی را در دهه آینده به همراه خواهد داشت که عواقب سنگینی برای نظام اجتماعی و اقتصادی و سیاسی به همراه خواهد داشت.
در استاد اپ تلاش کردیم تا حد امکان موانع دسترسی به آموزش با کیفیت را رفع کنیم. با کاهش هزینه، با افزایش سرعت و سهولت دسترسی و استفاده از فناوریهای متنوع سعی کردیم یک اکوسیستم یادگیری موثر را برای لایه های مختلف جامعه بسازیم.
اشتراک برای تمام اعضای خانواده!
برای تمام اعضای خانواده شما آموزشهایی در استاد اپ وجود دارد. از دروس مدرسه تا انواع دوره های مهارتی و تعداد زیادی برنامه های آنلاین.   پس میزبان همه شما هستیم. استاد اپ امروز با ۹۶ درصد کاربر داخل ایران و ۴ درصد در خارج از کشور برای توسعه سبد محصولات، خدمات و بازارهای فعالیت تلاش می کند.
از جمله از طریق مشارکت در برنامه های ملی نظیر توان ۷ شهرداری اصفهان، آموزش مجازی بازنشستگان، مشارکت با مراکز خیریه دانش آموزی و … تلاش می کند نقش مسئولیت اجتماعی خود را به
انجام رساند.
چرا پروژه مدرسه را آغاز کردیم؟
این خاطره از مدیر استاد اپ آغاز داستان بود: برای کاری به یکی از آموزشگاه های کنکور سر زدم. دختر خانمی نگران را دیدم که به فروشنده مرکز التماس می کرد.
گویا هزینه یک دوره کلاس چهارده یا هفده میلیون بود!!!!!! و دختر نمی توانست طبق مدل آموزشگاه پرداخت کند.
برای جور کردن پول اولیه که حدود ۴ میلیون بود وقت میخواست. از یک طرف با موبایل با پدرش حرف میزد و اینجا هم که با صورت خیس عرق و موهای پریشانِ از زیر مقنعه بیرون زده خواهش و تمنا می کرد.
مسئول ثبت نام خیلی بی تفاوت میگفت قبولی دانشگاه که با دست خالی نمیشه. یادم آمد قدیمها در دوره ما در دهه هفتاد، دست خالی یعنی بی سوادی و درس نخواندن. الان یعنی نداشتن ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان برای این کاسبان کنکور. خب اولش حس ترحم کردم. بعد که فکر کردم دیدم ترحم چه به درد مردم می خورد. این یک مشکل است. فهمیدم. تلاش کردم . خواستم بار مشکل را حس کنم و الان واقعا دلم می خواست کمک کنم. دو سال در استاد اپ با دوستانم به هر در و دیواری زدیم تا شاید راه حلی بسازیم که مناسب خیلیها باشه.
و حالا بعد از خیلی شکست خوردن. خیلی نه شنیدن، نتیجه داد. ما به جنگ کسی نمی رویم. وظیفه ما نیست. ما فقط برای یک گوشه از آدمها راه حلی داریم که امیدواریم مناسبشان باشه.
و امروز از پایه اول تا دوازدهم و کنکور دروس اصلی همراه با آزمایشهای کتاب با یک اشتراک کم هزینه ماهیانه به صورت نامحدود در دسترس دانش آموزان ایرانی است. همچنین هر هفته کلاسهای آنلاین رفع اشکال درسی برای پایه های مختلف برگزار می شود.
شاید استاد اپ تنها سرویس آموزش مجازی کشور باشد که آزمایشهای درسی کتابهای درسی را برای بالا بردن کیفیت آموزش تولید نموده است.
دانشمند شو، ویدیوی آزمایشهای درسیت را بفرست و جایزه بگیر:
این روزها ما فیلم هاى زیادى از آزمایش هاى درسی دانش آموزها می بینیم که اکثرا براى تمسخر بچه ها دست به دست می شوند. متاسفانه آزمایش هاى خوب و موفق بچه ها هیچوقت دیده نشده و ما به نحوی در حال کشتن استعدادها هستیم.  والدین فیلم آزمایش ها و پروژه های درسی فرزندانشون را از هر درسی که هست و برای معلم ارسال کرده اند، برای ما هم می فرستند. هر فیلم امتیازی می گیرد و ما هرماه به ۳ نفر اول جدول همون ماه جوایز نقدی خوبی تقدیم می کنیم.
اما هنوز تموم نشده. در اردیبهشت ۱۴۰۰ به کسی که در مجموع امتیاز سال تحصیلی، رتبه اول را به دست آورده باشه، یک جایزه نقدی ۲ میلیون تومانی اعطا می شود.
اگر میخواهید با استاد اپ بیشتر آشنا شوید به سایت
www.ostaadapp. com  مراجعه کنید.

logo-samandehi